kierownica motocyklowa
Moderator: michu
Posty: 7
|Strona 1 z 1
kierownica motocyklowa
Pomyslalem ze moze sobie zamontuje jaka fajniejsza kierownice. Chcialbym taka plaska, nie taka jak jest seryjnie ze jest zagieta do gory, przez co sie siedzi bardziej wyprostowanie, wydaje mi sie ze bedzie mi bardziej wygodnie jak bede siedzial bardziej pochylony.
I nie chce zeby byla szersza od seryjnej (70cm), niech mi ktos wytlumaczy po co ludzie w streetach montuja te szerokie kierownice?? Wiocha jak malo co...
Zajebiste bylyby takie manetki montowane po obu stronach do amortyzatorow bezposrednio, jak w scigaczach, widzial ktos moze gdzies cos takiego do Z 750??
Jak macie jakies fajne sklepy to zapodajcie, bede wdzieczny.
I nie chce zeby byla szersza od seryjnej (70cm), niech mi ktos wytlumaczy po co ludzie w streetach montuja te szerokie kierownice?? Wiocha jak malo co...
Zajebiste bylyby takie manetki montowane po obu stronach do amortyzatorow bezposrednio, jak w scigaczach, widzial ktos moze gdzies cos takiego do Z 750??
Jak macie jakies fajne sklepy to zapodajcie, bede wdzieczny.
Ostatnio edytowano 21 czerwca 2011, o 22:56 przez kamillo44, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 142
- Dołączył(a): 3 lutego 2008, o 23:25
- Lokalizacja: W-wa
kamillo44 napisał(a):wydaje mi sie ze bedzie mi bardziej wygodnie jak bede siedzial bardziej pochylony.
Po zmianie seryjnej na kierownicy na te firmy LSL model Streetbar przez pierwsze dwa dni moj grzebiet i lapy dostaly solidnie w kosc. Teraz juz sie przyzwyczailem i jezdzi mi sie wygodnie fajne jest tez uczucie jak skladasz sie w zakrety, cos tak jakby sie czlowiek zapadal w zakret.
kamillo44 napisał(a):I nie chce zeby byla szersza od seryjnej (70cm), niech mi ktos wytlumaczy po co ludzie w streetach montuja te szerokie kierownice?? Wiocha jak malo co...
Moja jest szersza od orginalu o jakies 12 cm ale po przylozeniu jej do seryjnej kierownicy ta roznica wydawala mi sie o wiele mniejsza (nie wiecej niz 5-6 cm). Szeroka fajera to mniejsza sila potrzebna do skretu, wystarczy niewielkie wychylenie kierownicy zeby motocykl zmienial kierunek - efekt wiekszego przelozenia, cos jak monta¿ wiekszej tylnej zebatki. No i fajny wyglad oczywiscie jezeli szerokosc fajery jest w granicach rozsadku.
kamillo44 napisał(a):Zajebiste bylyby takie manetki montowane po obu stronach do amortyzatorow bezposrednio, jak w scigaczach, widzial ktos moze gdzies cos takiego do Z 750??
Mysle ze szybko bys z tego zrezygnowal, to nie scig gdzie masz ostrzejszy kat glowki ramy, wyzej umiejscowione siedzenie, wyzej zamontowane podnozki. Przy Zecie uczucie bylo by raczej takie jakbys jechal na kolarzówce - tylko gdybam bo nigdy z taka fajera nie jezdzilem.
- Posty: 136
- Dołączył(a): 1 lutego 2008, o 00:32
- Lokalizacja: M
No jak w dalsza trase to bola troche plecy, ale moj motor to nie jest sprzet do turystyki... Nie jestem wysoki, mi sie podoba i jest mi wygodnie.
Musze tylko zmienic srobki do mocowania koncowek kierownicy na jak jakies ladniejsze i jutro planuje te koncowki walnac na zielono. :)
Musze tylko zmienic srobki do mocowania koncowek kierownicy na jak jakies ladniejsze i jutro planuje te koncowki walnac na zielono. :)
- Posty: 142
- Dołączył(a): 3 lutego 2008, o 23:25
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 7
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości