amortyzator skrętu

kaski, rękawice, kombinezony, żółwie co gdzie po ile..

Moderator: michu

przez Fazorex82 » 9 grudnia 2009, o 08:24

A ja sie zastanawiam.Po co wymieniac standardowy Dobry tlumik drgan kierownicy skoro standardowy jest wystarczajacy, przynajmniej mnie nigdy nie zawiodl i zawsze spisal sie dobrze.Mozna sobie go wyregulowac i ogolnie jest fajny.Chyba ze koledzy na torze duzo jezdza to faktycznie moze nie domagac.
 
Posty: 336
Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
Lokalizacja: Podkarpacie

przez Kry » 9 grudnia 2009, o 09:16

nie mam pojecia czy by pasowal http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-ZX6R-05- ... 56374e135b raczej nie
 
Posty: 245
Dołączył(a): 29 września 2009, o 17:34
Lokalizacja: slask

przez szymekzx7rr » 9 grudnia 2009, o 09:31

Kry napisał(a):nie mam pojecia czy by pasowal http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-ZX6R-05- ... 56374e135b raczej nie

to jest aukcja amortyzatora+mocowania do zx6r 05-06 więc ten komplet będzie pasował na 100%
 
Posty: 280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
Lokalizacja: Rzesz

przez Kry » 9 grudnia 2009, o 09:53

to wiem ale czy ten co kaszub przeslal bedzie
 
Posty: 245
Dołączył(a): 29 września 2009, o 17:34
Lokalizacja: slask

przez marek760i » 9 grudnia 2009, o 09:56

ten co kaszub dał to jest do staraj takiej 2000-2002 albo do 9-ki 2000-2003
ja mam taki taki w 9-tce, mocowanie boczne
Obrazek
 
Posty: 713
Dołączył(a): 15 listopada 2008, o 22:06
Lokalizacja: OGL

przez Kry » 9 grudnia 2009, o 10:11

szacun niewiedzialem
 
Posty: 245
Dołączył(a): 29 września 2009, o 17:34
Lokalizacja: slask

przez pawelmoto2 » 9 grudnia 2009, o 11:59

Fazorex82 napisał(a):Mozna sobie go wyregulowac i ogolnie jest fajny


standardowy to mozna rzeczywiscie po chuju fest regulowac-skrec sobie go i rozkrec i powiedz jaka jest roznica

zaloz sobie akcesoryjny i na nim polataj i dopiero wtedy sie wypowiadaj odnosnie roznicy

p.s chyba ze u ciebie drogi gladkie jak lustro to wtedy nie jest potrzebny nawet standardowy
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
Lokalizacja: wroclaw

przez marek760i » 9 grudnia 2009, o 12:37

a może Fazorex82, ma właśnie akcesoryjny a myśli, że ma fabryczny i stąd to całe zamieszanie.
Bo na ten przykład w r1 fabryczny w ogóle nie ma regulacji i na daje sie do wyjebania. a Fazorex82, mówi,że u niego jest regulacja wiec, może ma już wymieniony,
chyba , że 10 ma fabryczny regulowany
 
Posty: 713
Dołączył(a): 15 listopada 2008, o 22:06
Lokalizacja: OGL

przez pawelmoto2 » 9 grudnia 2009, o 15:38

marek760i napisał(a):chyba , że 10 ma fabryczny regulowany


dokladnie 10 ma seryjny regulowany ale czy go skrecisz czy rozkrecisz roznicy nie ma
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
Lokalizacja: wroclaw

przez Fazorex82 » 9 grudnia 2009, o 16:07

Wypowiadam sie bo tak uwazam.Moze miales zepsuty albo Ci olej poszedl sie jebac bo u mnie roznica jest wyrazna.Wyglada jak seryjny wiec mysle ze taki jest.Co do drog jak wszedzie raz lepsze raz gorsze jak kazdy normalny uzytkownik moto staram sie nie jezdzic kolo domu tylko robic km i zapierdalac w trase.
Pozatym nie pisalem o roznicy miedzy akcesoryjnym a seryjnym wiec bicie piany nie na miejscu.Moze zle przeczytales.
 
Posty: 336
Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
Lokalizacja: Podkarpacie

przez pawelmoto2 » 9 grudnia 2009, o 16:16

Fazorex82 napisał(a):A ja sie zastanawiam.Po co wymieniac standardowy Dobry tlumik drgan kierownicy skoro standardowy jest wystarczajacy, przynajmniej mnie nigdy nie zawiodl i zawsze spisal sie dobrze.Mozna sobie go wyregulowac i ogolnie jest fajny.Chyba ze koledzy na torze duzo jezdza to faktycznie moze nie domagac.


czyli wymieniac standardowy na jaki jesli nie na akcesoryjny????????

[ Dodano: 9 Grudzień 2009, 15:18 ]
Fazorex82 napisał(a):Moze miales zepsuty albo Ci olej poszedl sie jebac


tak na pewno tak bylo, na pewno mialem 2 zepsute 10 i na pewno zepsuty amor sprzedalem chlopu i dlatego mowil ze jest ok, na pewno tez kazda dziesiatke , ktora widzialem to widzialem zjebana, zreszta wszystkie 10 oprocz twojej sa zjebane

[ Dodano: 9 Grudzień 2009, 15:19 ]
Fazorex82 napisał(a):Pozatym nie pisalem o roznicy miedzy akcesoryjnym a seryjnym


jesli pisales po co wymieniac to na jaki wymieniac, bo ja mysle ze seryjny (standardowy) wymienia sie na akcesoryjny
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
Lokalizacja: wroclaw

przez marek760i » 9 grudnia 2009, o 16:20

ale on nie chce wymieniać, bo ten mu wystarcza, spisuje sie dobrze, jest kul, git ,haraszo
 
Posty: 713
Dołączył(a): 15 listopada 2008, o 22:06
Lokalizacja: OGL

przez pawelmoto2 » 9 grudnia 2009, o 16:23

marek760i napisał(a):ale on nie chce wymieniać, bo ten mu wystarcza, spisuje sie dobrze, jest kul, git ,haraszo


wiem bo nie ma zepsutego i olej mu sie nie poszedl jebac

zreszta teraz zaczalem sie zastanawiac jesli seryjny jest taki fajny, dobrze dziala ma regulacje, gdzie sa wyrazne roznice na skreconym i rozkreconym to po kiego chuja produkuja te akcesoryjne
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
Lokalizacja: wroclaw

przez pawelmoto2 » 9 grudnia 2009, o 16:37

no to jesli porownujesz seryjny amor(polo) do akcesoryjnego(phaeton) to chyba masz odpowiedz na swoje pytanie

Po co wymieniac standardowy Dobry tlumik drgan kierownicy skoro standardowy jest wystarczajacy
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
Lokalizacja: wroclaw

przez Fazorex82 » 9 grudnia 2009, o 16:43

Jedni uzytkownicy maja mniejsze wymagania inni wieksze.Wieksze zaplecze finansowe na pierdoly lub mniejsze.Wszysko jest z mysla o kims.Ja yrazilem swoje zdanie na temat tego amorka i jak ja to widze nikogo nie krytykowalem ani innych sprzetow.A co do wyczucia miedzy skreceniem a rozkreceniem to sie naprawde dziwie bo roznica jest i to dosyc zauwazalna:) a napewno wyczuwalna.
 
Posty: 336
Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
Lokalizacja: Podkarpacie

przez kaszub » 10 grudnia 2009, o 02:47

marek760i napisał(a):ten co kaszub dał to jest do staraj takiej 2000-2002 albo do 9-ki 2000-2003
ja mam taki taki w 9-tce, mocowanie boczne
Obrazek


Kry-sorry myślałem ze ty masz rocznik 2002 -model co mój czyli mocuje tak jak umieścił [quote="marek760i"]
 
Posty: 3764
Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE

amortyzator skretu Wilbers

przez prezess » 25 lutego 2010, o 19:59

szukam rzetelnych informacji i waszych opini [nie w stylu najlepszy jest ohlins bo to ohlins] na temat amortyzatorów firmy Wilbers, najlepiej opinie posiadaczy ewentualnie byłych uzytkownikow???
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 14:36
Lokalizacja: warszawa

hyperpro w zx-6r 05-06

przez a_piet » 4 kwietnia 2010, o 13:52

Czy ktoś może instalował amortyzator skrętu hyperpro w zx-6r 05-06?
Bo po instalacji tej pierwszej części pod bakiem, po położeniu baku zostaje mi taka jakby większa o 1 cm przerwa między bakiem a ramą z prawej strony. Nie mogę tego spasować i wkurza mnie to :-)
Miał tak ktoś i jeśli tak, to co poprawić? Nie wiem co blokuje ten bak, a może tak musi być?
 
Posty: 177
Dołączył(a): 21 kwietnia 2009, o 00:11
Lokalizacja: Szczecin

przez szymekzx7rr » 4 kwietnia 2010, o 17:18

zarzuć jakieś zdjęcia to coś poradzimy,ja jak montowałem Hyperpro w zx10r to nie było żadnego problemu

[ Dodano: 4 Kwiecień 2010, 19:32 ]
tu masz kilka fotek porównaj jak to u Ciebie wygląda;
http://www.bikepics.com/pictures/584482/
http://www.bikepics.com/pictures/584482/
http://www.bikepics.com/pictures/1686721/
http://www.bikepics.com/pictures/1686716/
http://www.bikepics.com/pictures/913042/
http://www.bikepics.com/pictures/913045/
http://www.bikepics.com/pictures/913041/
 
Posty: 280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
Lokalizacja: Rzesz

przez a_piet » 4 kwietnia 2010, o 23:04

szymekzx7rr, dzięki za zdjęcia, nie widziałam ich wcześniej. Tam na zdjęciach przerwa jest normalna. Muszę we wtorek kupić dłuższe śruby zamiast oryginalnych (bo nie było w tym zestawie który mam a powinny być) i we wtorek spróbuję to poprawić. A jak się nie uda, to wrzucę fotki od wewnątrz jak to wygląda.

[ Dodano: 12 Kwiecień 2010, 19:16 ]
Ok już po problemie :-)
 
Posty: 177
Dołączył(a): 21 kwietnia 2009, o 00:11
Lokalizacja: Szczecin

Amor skrętu ZX-9R 1994-1997

przez RobertElk » 13 czerwca 2010, o 22:18

Witam.
Może ma ktoś zamontowany amorek w ZX-9R 1994-1997 ?
Prosiłbym o fotki "kitu" w jaki sposób jest zamontowany.
Dziur niestety coraz więcej i amorek pora zamontować. Zastanawiam się jednak w jaki sposób to zrobić.
Wpadł mi do głowy pomysł aby skrócić wypełnienia airboxu i zamontować część "kitu" pod śruby które trzymają zbiornik.
Jeśli ktoś ma amorek zamontowany, proszę o fotki.
Pozdrawiam
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7 czerwca 2009, o 11:29
Lokalizacja: E

przez kaszub » 13 czerwca 2010, o 22:28

RobertElk, jeżeli masz taki amor to jedna częsci idzie łapana za lagę ,a druga jest wkręcana na ramie z boku lewa strona 6-stki i dziewiątki maja to same miejszce jezeli chodzi od roku 98-2002 ;-)
 
Posty: 3764
Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE

przez RobertElk » 13 czerwca 2010, o 22:35

Witam.
Kaszub 1998 do góry to ja wiem. Szukam rysunków, zdjęć 1994-1997.
Mam patent jakiś ale chciałbym zobaczyć jak to mają zrobione inni.
Pozdrawiam
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7 czerwca 2009, o 11:29
Lokalizacja: E

przez kaszub » 13 czerwca 2010, o 22:45

a to nie poradzę wtedy :!:
 
Posty: 3764
Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE

przez 636 » 13 czerwca 2010, o 23:10

ja bym poszedl ta droga.... dorobic odpowiednie obejmy i juz

Obrazek

[ Dodano: 13 Czerwiec 2010, 23:14 ]
a wiadomo ze pisze o wersji montowanej do dolnej polki :mrgreen: latwo bedzie
 
Posty: 2588
Dołączył(a): 11 lutego 2009, o 23:18
Lokalizacja: chrzan

przez RobertElk » 13 czerwca 2010, o 23:16

Witam.
Taką kombinacje mniej więcej wykombinowałem.
Lipa się robi przy śrubie która wchodzi w górny stelaż. Tam trzeba coś z imbusem pokombinować ...
Jakby ktoś miał jeszcze jakieś foty, niech wrzuci proszę.
Mam uszkodzony łokieć po glebie i bez amorka nie dam rady jeździć "tak jak trzeba"....
Pozdrawiam
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7 czerwca 2009, o 11:29
Lokalizacja: E

przez 636 » 13 czerwca 2010, o 23:18

RobertElk napisał(a):Lipa się robi przy śrubie która wchodzi w górny stelaż. Tam trzeba coś z imbusem pokombinować ...


nie moge se wyobrazic :mrgreen:
 
Posty: 2588
Dołączył(a): 11 lutego 2009, o 23:18
Lokalizacja: chrzan

przez RobertElk » 13 czerwca 2010, o 23:21

Witam.
Tam jest śruba (płaska) która wchodzi w górną półkę, stelaż.
Śruba jest odkręcana kluczem imbusowym. Dziurka w którą wkłada się klucz.
Tam pewnie trzeba będzie wymyślić coś wkręcanego, zamocowanego w ten otwór.
Pokombinuję ...
Pozdrawiam
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7 czerwca 2009, o 11:29
Lokalizacja: E

przez 636 » 13 czerwca 2010, o 23:36

Obrazek widzisz krope zołta? tam przymocuj amora w okolicach dolnej polki no i do lagi
 
Posty: 2588
Dołączył(a): 11 lutego 2009, o 23:18
Lokalizacja: chrzan

przez RobertElk » 14 czerwca 2010, o 05:47

Witam.
Ok. Teraz wiem dokładnie o co chodzi.
Może jednak ma ktoś zamontowany na górze ?
Tak dla porównania rozwiązań ...
Pozdrawiam
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7 czerwca 2009, o 11:29
Lokalizacja: E

Poprzednia stronaNastępna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości