Jak wyżej heh KLE-owcy ??czcie sie heh

Motocykle off road

Moderator: michu

przez rafix1 » 10 kwietnia 2013, o 20:30

ArturS napisał(a):
rafix1 napisał(a):Ja tez mam pytanko czy do wymiany uszczelki np pokrywy alternatora uzywacie dodatkowo jakiegos srodka do uszczelek bo wymienilem ta wlasnie uszczelke i niestety przecieka dodam ze pokrywa i blok byly oczyszczone i odtluszczone plus nowa uszczelka
P.S.
Sorry za pisownie ale zakupilem sobie wlasnie tableta i nie wiem jeszcze jak napisac np ci z kreska albo a z ogonkiem :lol:

Ja dawałem na DIRKO (uszczelniacz do silników). Susza, nic się nie poci


Artur S ten DIRKO To dawałeś razem z uszczelką czy tylko sam środek bez uszczelki papierowej
P.s.
Już umiem pisać polskie znaki na tablecie :-P

[ Dodano: 10 Kwiecień 2013, 20:36 ]
mcalkiew napisał(a):
emgie napisał(a):Panowie ktoś podpowie jakie handbary najlepiej kupić do klekota? Nie miałem od początku, a chciałbym zamontować jakieś w rozsądnej cenie.


podpinam się pod pytanie

i czy ktoś kupił gmole HEED (opisywane na forum)? jaka jest tego jakość?


Ja je zakupiłem jeszcze w zeszłym roku ale narazie ich nie zamontowałem ale ogólnie wyglądają solidnie zresztą też je kupiłem po zasięgnięciu opini o nich z tego i z innych forów
 
Posty: 47
Dołączył(a): 1 czerwca 2012, o 12:15
Lokalizacja: Tr

przez emgie » 10 kwietnia 2013, o 20:57

mcalkiew napisał(a):dla mnie ma to być dodatkowa osłona przed wiatrem w trakcie jazdy, plus osłona przy mniejszych sytuacjach awaryjnych
czy z rdzeniem... nie jestem przekonany, wolałbym, żeby w razie wypadku one się rozsypały, niż żeby zmiażdżyły mi palce

Dokładnie ja to samo i wolał bym wydać coś kole 100zł :).
Co do Gmoli to ja kupiłem dokładnie te: http://allegro.pl/gmole-heed-kawasaki-k ... 89615.html i muszę przyznać, że do wykonania nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Wszystko też pasowało bez problemu.
Tu na fotce po założeniu:
Obrazek
 
Posty: 49
Dołączył(a): 17 stycznia 2013, o 22:14
Lokalizacja: Gda

przez ArturS » 10 kwietnia 2013, o 21:37

rafix1 napisał(a):Artur S ten DIRKO To dawałeś razem z uszczelką czy tylko sam środek bez uszczelki papierowej

razem z uszczelką
 
Posty: 413
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
Lokalizacja: Zabrze

przez Manek » 10 kwietnia 2013, o 23:27

Trochę przesadzasz Artur ;-) Mam takie i są jakie są ale czynnik tu odgrywa cena..Znów bez przesady by do moto wartego 4-5 tyś pakować handbary za ok 4stówki..Przy pierwszej glebie czy choćby otarciu o ściane w garażu i tak stracą swoj urok.No ale kto bogatemu zabroni.. :-P
 
Posty: 191
Dołączył(a): 22 stycznia 2012, o 10:50

przez ArturS » 11 kwietnia 2013, o 09:28

Akurat nie o wygląd chodzi, a o ochronę klamki. Na wyjazdach każdy bierze jeden zestaw zapasowy, ale bywało, że i to nie wystarczało. Mało tego, przy odrobinie "szczęścia" łamie się nie klamka, a uchwyt - wtedy już nie jest tak wesoło. Mi się tak uwalił w tenerce. Niby uchwyt był luźno przykręcony, miał się okręcać przy glebie, ale tak upadłem, że kierownica leciała idealnie prostopadle do kamienia, klamka się o niego oparła i uchwyt szlag trafił :-( O dziwo klamka cała.
A jeśli ma dobrze chronić przed wiatrem, to szukajcie handbarów tenerki, takiej starej jak moja ;) Z V-Stroma też są super.
 
Posty: 413
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
Lokalizacja: Zabrze

przez AdamSsS » 11 kwietnia 2013, o 09:35

Wiadomo jak szlif to czesto klamka sie gnie ale w terenie to juz inna bajka . Polecam klamki z podcieciem na lamanie sie w razie w chocby byl strzal prostopadly klamka sie ulamie . A co do hb to za 45 zl kupicie od MZ ETZ 250 daja rade. ;-)
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez rafix1 » 11 kwietnia 2013, o 17:27

Kurcze nie mogę załadować żadnej foty podpowiedzcie jak do wiadomości dołączyć zdjęcie
 
Posty: 47
Dołączył(a): 1 czerwca 2012, o 12:15
Lokalizacja: Tr

przez Espen » 11 kwietnia 2013, o 18:17

rafix

Wejdź na www.tinypic.com, wybierz zdjęcie które chcesz wrzucić i kliknij "upload now". Wyskoczy okienko z tekstem do przepisania, przepisz, kliknij znowu "upload now". Jak już zdjęcie się wrzuci to dostaniesz kilka linków, wybierz "direct link", skopiuj go, następnie na forum kliknij przycisk IMG, wklej skopiowany wcześniej link i gotowe.
Możesz również na tinypic wybrać opcję "resize" jeśli masz duże zdjęcia prosto z aparatu.

Koledzy mam problem - wymieniłem jakiś czas temu płyn chłodniczy (wlałem k2 kuler), co jakiś czas widziałem że płyn ścieka wężykiem który wychodzi ze zbiorniczka wyrównawczego ale sie nie przejmowałem, bo po to ten wężyk jest. Dzisiaj jeździłem po mieście, co chwilę zapalała się kontrolka od temperatury (a wcale nie stałem w jakichś mega kortkach, zresztą kto stoi :D), ogólnie się przegrzewał i wywaliło mi trochę tego płynu. W domu uzupełniłem płyn w zbiorniczku wyrównawczym i i zdecydowałem się poobserwować trochę co się tam dzieje.
Zauważyłem że w zbiorniczku tworzą się bąbelki (czasem są, czasem nie ma), nawet jakiś czas po zgaszeniu silnika. Przegoniłem go trochę, ubyło pół zbiorniczka (nie jestem w stanie stwierdzić czy układ zassał czy wyciekł).
Wyczytałem że to może być uszczelka pod głowicą, jednak nie dymi na biało i nie przybywa oleju. Termostat jest dobry, najgrubszy wąż który idzie od chłodnicy do pompy zrobił się ciepły. Płyn w zbiorniczku nie jest zabarwiony, pachnieć nie pachnie ale też nie czułem nic podejrzanego (chociaz to musiałby juz jakis ekspert powąchać).
Dodatkowo wentylator nie włącza się po tym jak zapali się kontrolka od temperatury (bezpiecznik ok).

Mam nadzieję że napisałem to w miarę zrozumiale :D
 
Posty: 41
Dołączył(a): 13 września 2012, o 16:05
Lokalizacja: okolice Cz

przez mcalkiew » 11 kwietnia 2013, o 18:38

1)albo zapowietrzony układ
2) albo uszczelka
3) albo nie startuje wiatrak, bo np. się skończył - sprawdź go na krótko
 
Posty: 80
Dołączył(a): 4 maja 2011, o 22:54
Lokalizacja: centrala

przez Espen » 11 kwietnia 2013, o 18:49

1) W jaki sposób go odpowietrzyć? Takie układy same się nie odpowietrzają?

2) Gdzie?
 
Posty: 41
Dołączył(a): 13 września 2012, o 16:05
Lokalizacja: okolice Cz

przez rafix1 » 11 kwietnia 2013, o 19:24

Espen napisał(a):1) W jaki sposób go odpowietrzyć? Takie układy same się nie odpowietrzają?

2) Gdzie?


Ja po wymianie płynu odpaliłem moto żeby na wolnych się porządnie rozgrzał i odkręciłem korek chłodnicy płyn jak jest powietrze to będzie bąbelkował i oczywiście po rozgrzaniu będzie przelewał ale to nic po wyłączeniu silnika płyn opadnie i wtedy można ewentualny ubytek uzupełnić i zakręcić korek
Jeżeli płyn dostaje się do silnika to zobacz jak wygląda olej bo jak się dostaje to masz maż taką kawę z mlekiem w silniku a nie czarnawy olej
Przy okazji rozgrzewania silnika zaobserwuj czy wiatrak się załącza
 
Posty: 47
Dołączył(a): 1 czerwca 2012, o 12:15
Lokalizacja: Tr

przez ArturS » 11 kwietnia 2013, o 19:33

Właściwie to wystarczy odkręcić korek w chłodnicy. Strona 62 w manualu http://www.kleitalia.com/Manuali/KLE_officina.pdf
 
Posty: 413
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
Lokalizacja: Zabrze

przez emgie » 11 kwietnia 2013, o 21:43

Manek napisał(a):Trochę przesadzasz Artur ;-) Mam takie i są jakie są ale czynnik tu odgrywa cena..Znów bez przesady by do moto wartego 4-5 tyś pakować handbary za ok 4stówki..Przy pierwszej glebie czy choćby otarciu o ściane w garażu i tak stracą swoj urok.No ale kto bogatemu zabroni.. :-P

Jakie masz bo nie nadążam? :D
 
Posty: 49
Dołączył(a): 17 stycznia 2013, o 22:14
Lokalizacja: Gda

przez Espen » 11 kwietnia 2013, o 22:11

No właśnie zrobiłem tak jak w manualu przy wymianie, myślałem że są jakieś inne sposoby jeszcze :D. Czy jeśli zrobiłbym to źle to po takim czasie bym miał problemy? A może układ potrafi się zapowietrzyć "sam z sie"? Wymieniałem płyn kilka miesięcy temu, nie pamietam nawet dokładnie kiedy :D. Mogło takie pogorszenie sytuacji mieć związek z tym że kilkanaście razy w ciągu ostatniego czasu odpalałem go "na pych" bo akumulator już umarł prawie?
 
Posty: 41
Dołączył(a): 13 września 2012, o 16:05
Lokalizacja: okolice Cz

przez Manek » 12 kwietnia 2013, o 04:59

emgie napisał(a):Jakie masz bo nie nadążam? :D

A takie jak na foto co Artur zamieścił..Napewno lepiej chronią "klamkę"niż te orginalne wiatrołapy ;-)
 
Posty: 191
Dołączył(a): 22 stycznia 2012, o 10:50

przez rafix1 » 20 kwietnia 2013, o 22:49

Trójmiejskie klekoty czy jutro gdzieś latacie bo może razem jutro gdzieś polatamy
 
Posty: 47
Dołączył(a): 1 czerwca 2012, o 12:15
Lokalizacja: Tr

przez emgie » 22 kwietnia 2013, o 08:55

Dziś rano widziałem klekota (po kolorze chyba 2006r) na Grunwaldzkiej. Ktoś może jechał do pracy?
Ja w weekend byłem "wyjechany" ale dziś po 16 jadę się przewietrzyć :)
 
Posty: 49
Dołączył(a): 17 stycznia 2013, o 22:14
Lokalizacja: Gda

przez rafix1 » 22 kwietnia 2013, o 09:46

Ja wczoraj oblatałem okolice Kościerzyny jakieś 200km było super tylko pod wieczór trochę zimno
 
Posty: 47
Dołączył(a): 1 czerwca 2012, o 12:15
Lokalizacja: Tr

przez lookaszk » 22 kwietnia 2013, o 18:55

To mogłem być ja 8-)
Z kufrem? Gmolami? Szary?
To na bank byłem ja :lol:
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11 marca 2011, o 15:48
Lokalizacja: 3 City

przez emgie » 22 kwietnia 2013, o 21:18

Tak bardzo to się nie przyglądałem bo puszki zasłaniały, ale szary był na 100% :)
 
Posty: 49
Dołączył(a): 17 stycznia 2013, o 22:14
Lokalizacja: Gda

problem

przez szczypu » 23 kwietnia 2013, o 23:36

witam panowie przepraszam ze sie wtrace, mam problem- w okolicach sroby spustowej oleju, tam gdzie pod sroba jest plaska powierzchnia mam lekka pekniety blok i zerwany przez to gwint sroby spustowej, na rozgrzanym silniku olej leci dosc mocno, chwile go gdzies postawie i juz robi sie mala plamka:/ myslicie ze da sie to ogarnac jakos bez spawania? mam na mysli klej dwu skladnikowy i tu moje glowne pytanie- czy zeby odtluscic klejona powieerznie moge po spuszczeniu oleju przeplukac spust np. benz. ekstrakcyjna wlewajac jo tak jak olej na odkreconej srobie zeby tylko przeleciala i odtluscila to mmiejsce? czy raczej to pozniej nie odparuje i bedzie jakas lipa? pozdrawiam
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 marca 2013, o 14:03
Lokalizacja: Mszanowo

przez motykas » 24 kwietnia 2013, o 14:39

A jaki to problem po spuszczeniu oleju zdemontować miskę olejową ??? Jeden nasz kolega robił to na łące w górach rumuńskich :) Ja bym demontował miskę - przynajmniej dobrze sobie to obaczysz co się tam stało.

[ Dodano: 24 Kwiecień 2013, 14:40 ]
PS A jak już zdemontujesz michę to lepiej ją pospawaj a nie zawracaj sobie głowy jakims lepiszczem.
 
Posty: 97
Dołączył(a): 19 października 2011, o 11:49
Lokalizacja: Radomy

przez szczypu » 24 kwietnia 2013, o 17:41

tak, gdybym mogl zdjac miske to by byla bajka ale nie mam miski olejowej( musze sie przyznac ze jezdze KLRem :) ale zagoscilem tu u was KLEowcow bo na KLRach jest totalna cisza ;/) no coz pewnie przyjdzie jednak rozpaławiac silnik a jak wiadomo sa to koszty.
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 marca 2013, o 14:03
Lokalizacja: Mszanowo

przez ArturS » 24 kwietnia 2013, o 22:11

A nie masz tam wkręconego jakiegoś larssonowskiego cuda z magnesem? Bo te śruby są za krótkie i gwint szybko się ujeżdża. Jeśli masz normalną, to nici z tego. Wszelkie kleje odpuść, szkoda zachodu. Lepiej pokombinuj z helicoil.
 
Posty: 413
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
Lokalizacja: Zabrze

przez szczypu » 25 kwietnia 2013, o 15:30

ale czy na pewno helicoil pomoze jesli jest pekniety blok? :/
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 marca 2013, o 14:03
Lokalizacja: Mszanowo

przez AdamSsS » 25 kwietnia 2013, o 16:19

Najlepiej pospawac . Moge dac przyklad naprawy w trasie . Mianowicie kumpel mial szlifa na 954 i przetarl dekiel zaczelo sie lac . Moto zgaszne nie leje sie i znaleźlismy warsztat z tigiem . Jako ze nie ma jak skabinowac nawet silikonu do dekla zostal pospawany od zewnatrz . Powrot do domku spokojnie i nim kupil dekiel przelatsl tak 3k km . Gumowania itp i demiel trzymam do konca .
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez ArturS » 25 kwietnia 2013, o 20:54

Jeśli pęknięty blok, to tylko spawanko :-(
 
Posty: 413
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
Lokalizacja: Zabrze

Dzwignia zmiany biegów

przez gembowicz » 28 kwietnia 2013, o 16:19

Ktoś z Was zmieniał może seryjna dzwignie biegów na taką bardziej przystosowaną do jazdy w terenie?
Myślę nad taką co w odpowednim momencie się złoży zamiast ugnie w kabłąk.
 
Posty: 15
Dołączył(a): 31 grudnia 2012, o 00:26
Lokalizacja: Rzesz

przez ArturS » 28 kwietnia 2013, o 17:09

Kup jakąś z crossa, czy nawet z XT600 i jedynie przespawaj końcówkę.
 
Posty: 413
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
Lokalizacja: Zabrze

przez szczypu » 29 kwietnia 2013, o 23:28

znam ten problem, moja tez potrafi sie ugiac, juz ja dwa razy prostowalem, az w koncu peknie. A propo mojego wycieku oleju to dzisiaj zaprowadzilem moto do spawania, zobaczymy jak sie gosciu z mojej miesciny spisze :)
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 marca 2013, o 14:03
Lokalizacja: Mszanowo

Poprzednia stronaNastępna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości