Jak wyżej heh KLE-owcy ??czcie sie heh
Moderator: michu
ArturS napisał(a):rafix1 napisał(a):Ja tez mam pytanko czy do wymiany uszczelki np pokrywy alternatora uzywacie dodatkowo jakiegos srodka do uszczelek bo wymienilem ta wlasnie uszczelke i niestety przecieka dodam ze pokrywa i blok byly oczyszczone i odtluszczone plus nowa uszczelka
P.S.
Sorry za pisownie ale zakupilem sobie wlasnie tableta i nie wiem jeszcze jak napisac np ci z kreska albo a z ogonkiem :lol:
Ja dawałem na DIRKO (uszczelniacz do silników). Susza, nic się nie poci
Artur S ten DIRKO To dawałeś razem z uszczelką czy tylko sam środek bez uszczelki papierowej
P.s.
Już umiem pisać polskie znaki na tablecie :-P
[ Dodano: 10 Kwiecień 2013, 20:36 ]
mcalkiew napisał(a):emgie napisał(a):Panowie ktoś podpowie jakie handbary najlepiej kupić do klekota? Nie miałem od początku, a chciałbym zamontować jakieś w rozsądnej cenie.
podpinam się pod pytanie
i czy ktoś kupił gmole HEED (opisywane na forum)? jaka jest tego jakość?
Ja je zakupiłem jeszcze w zeszłym roku ale narazie ich nie zamontowałem ale ogólnie wyglądają solidnie zresztą też je kupiłem po zasięgnięciu opini o nich z tego i z innych forów
- Posty: 47
- Dołączył(a): 1 czerwca 2012, o 12:15
- Lokalizacja: Tr
mcalkiew napisał(a):dla mnie ma to być dodatkowa osłona przed wiatrem w trakcie jazdy, plus osłona przy mniejszych sytuacjach awaryjnych
czy z rdzeniem... nie jestem przekonany, wolałbym, żeby w razie wypadku one się rozsypały, niż żeby zmiażdżyły mi palce
Dokładnie ja to samo i wolał bym wydać coś kole 100zł :).
Co do Gmoli to ja kupiłem dokładnie te: http://allegro.pl/gmole-heed-kawasaki-k ... 89615.html i muszę przyznać, że do wykonania nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Wszystko też pasowało bez problemu.
Tu na fotce po założeniu:
- Posty: 49
- Dołączył(a): 17 stycznia 2013, o 22:14
- Lokalizacja: Gda
Trochę przesadzasz Artur ;-) Mam takie i są jakie są ale czynnik tu odgrywa cena..Znów bez przesady by do moto wartego 4-5 tyś pakować handbary za ok 4stówki..Przy pierwszej glebie czy choćby otarciu o ściane w garażu i tak stracą swoj urok.No ale kto bogatemu zabroni.. :-P
- Posty: 191
- Dołączył(a): 22 stycznia 2012, o 10:50
Akurat nie o wygląd chodzi, a o ochronę klamki. Na wyjazdach każdy bierze jeden zestaw zapasowy, ale bywało, że i to nie wystarczało. Mało tego, przy odrobinie "szczęścia" łamie się nie klamka, a uchwyt - wtedy już nie jest tak wesoło. Mi się tak uwalił w tenerce. Niby uchwyt był luźno przykręcony, miał się okręcać przy glebie, ale tak upadłem, że kierownica leciała idealnie prostopadle do kamienia, klamka się o niego oparła i uchwyt szlag trafił :-( O dziwo klamka cała.
A jeśli ma dobrze chronić przed wiatrem, to szukajcie handbarów tenerki, takiej starej jak moja ;) Z V-Stroma też są super.
A jeśli ma dobrze chronić przed wiatrem, to szukajcie handbarów tenerki, takiej starej jak moja ;) Z V-Stroma też są super.
- Posty: 413
- Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
- Lokalizacja: Zabrze
Wiadomo jak szlif to czesto klamka sie gnie ale w terenie to juz inna bajka . Polecam klamki z podcieciem na lamanie sie w razie w chocby byl strzal prostopadly klamka sie ulamie . A co do hb to za 45 zl kupicie od MZ ETZ 250 daja rade. ;-)
- Posty: 781
- Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
- Lokalizacja: Tarn
rafix
Wejdź na www.tinypic.com, wybierz zdjęcie które chcesz wrzucić i kliknij "upload now". Wyskoczy okienko z tekstem do przepisania, przepisz, kliknij znowu "upload now". Jak już zdjęcie się wrzuci to dostaniesz kilka linków, wybierz "direct link", skopiuj go, następnie na forum kliknij przycisk IMG, wklej skopiowany wcześniej link i gotowe.
Możesz również na tinypic wybrać opcję "resize" jeśli masz duże zdjęcia prosto z aparatu.
Koledzy mam problem - wymieniłem jakiś czas temu płyn chłodniczy (wlałem k2 kuler), co jakiś czas widziałem że płyn ścieka wężykiem który wychodzi ze zbiorniczka wyrównawczego ale sie nie przejmowałem, bo po to ten wężyk jest. Dzisiaj jeździłem po mieście, co chwilę zapalała się kontrolka od temperatury (a wcale nie stałem w jakichś mega kortkach, zresztą kto stoi :D), ogólnie się przegrzewał i wywaliło mi trochę tego płynu. W domu uzupełniłem płyn w zbiorniczku wyrównawczym i i zdecydowałem się poobserwować trochę co się tam dzieje.
Zauważyłem że w zbiorniczku tworzą się bąbelki (czasem są, czasem nie ma), nawet jakiś czas po zgaszeniu silnika. Przegoniłem go trochę, ubyło pół zbiorniczka (nie jestem w stanie stwierdzić czy układ zassał czy wyciekł).
Wyczytałem że to może być uszczelka pod głowicą, jednak nie dymi na biało i nie przybywa oleju. Termostat jest dobry, najgrubszy wąż który idzie od chłodnicy do pompy zrobił się ciepły. Płyn w zbiorniczku nie jest zabarwiony, pachnieć nie pachnie ale też nie czułem nic podejrzanego (chociaz to musiałby juz jakis ekspert powąchać).
Dodatkowo wentylator nie włącza się po tym jak zapali się kontrolka od temperatury (bezpiecznik ok).
Mam nadzieję że napisałem to w miarę zrozumiale :D
Wejdź na www.tinypic.com, wybierz zdjęcie które chcesz wrzucić i kliknij "upload now". Wyskoczy okienko z tekstem do przepisania, przepisz, kliknij znowu "upload now". Jak już zdjęcie się wrzuci to dostaniesz kilka linków, wybierz "direct link", skopiuj go, następnie na forum kliknij przycisk IMG, wklej skopiowany wcześniej link i gotowe.
Możesz również na tinypic wybrać opcję "resize" jeśli masz duże zdjęcia prosto z aparatu.
Koledzy mam problem - wymieniłem jakiś czas temu płyn chłodniczy (wlałem k2 kuler), co jakiś czas widziałem że płyn ścieka wężykiem który wychodzi ze zbiorniczka wyrównawczego ale sie nie przejmowałem, bo po to ten wężyk jest. Dzisiaj jeździłem po mieście, co chwilę zapalała się kontrolka od temperatury (a wcale nie stałem w jakichś mega kortkach, zresztą kto stoi :D), ogólnie się przegrzewał i wywaliło mi trochę tego płynu. W domu uzupełniłem płyn w zbiorniczku wyrównawczym i i zdecydowałem się poobserwować trochę co się tam dzieje.
Zauważyłem że w zbiorniczku tworzą się bąbelki (czasem są, czasem nie ma), nawet jakiś czas po zgaszeniu silnika. Przegoniłem go trochę, ubyło pół zbiorniczka (nie jestem w stanie stwierdzić czy układ zassał czy wyciekł).
Wyczytałem że to może być uszczelka pod głowicą, jednak nie dymi na biało i nie przybywa oleju. Termostat jest dobry, najgrubszy wąż który idzie od chłodnicy do pompy zrobił się ciepły. Płyn w zbiorniczku nie jest zabarwiony, pachnieć nie pachnie ale też nie czułem nic podejrzanego (chociaz to musiałby juz jakis ekspert powąchać).
Dodatkowo wentylator nie włącza się po tym jak zapali się kontrolka od temperatury (bezpiecznik ok).
Mam nadzieję że napisałem to w miarę zrozumiale :D
- Posty: 41
- Dołączył(a): 13 września 2012, o 16:05
- Lokalizacja: okolice Cz
Espen napisał(a):1) W jaki sposób go odpowietrzyć? Takie układy same się nie odpowietrzają?
2) Gdzie?
Ja po wymianie płynu odpaliłem moto żeby na wolnych się porządnie rozgrzał i odkręciłem korek chłodnicy płyn jak jest powietrze to będzie bąbelkował i oczywiście po rozgrzaniu będzie przelewał ale to nic po wyłączeniu silnika płyn opadnie i wtedy można ewentualny ubytek uzupełnić i zakręcić korek
Jeżeli płyn dostaje się do silnika to zobacz jak wygląda olej bo jak się dostaje to masz maż taką kawę z mlekiem w silniku a nie czarnawy olej
Przy okazji rozgrzewania silnika zaobserwuj czy wiatrak się załącza
- Posty: 47
- Dołączył(a): 1 czerwca 2012, o 12:15
- Lokalizacja: Tr
Właściwie to wystarczy odkręcić korek w chłodnicy. Strona 62 w manualu http://www.kleitalia.com/Manuali/KLE_officina.pdf
- Posty: 413
- Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
- Lokalizacja: Zabrze
Manek napisał(a):Trochę przesadzasz Artur ;-) Mam takie i są jakie są ale czynnik tu odgrywa cena..Znów bez przesady by do moto wartego 4-5 tyś pakować handbary za ok 4stówki..Przy pierwszej glebie czy choćby otarciu o ściane w garażu i tak stracą swoj urok.No ale kto bogatemu zabroni.. :-P
Jakie masz bo nie nadążam? :D
- Posty: 49
- Dołączył(a): 17 stycznia 2013, o 22:14
- Lokalizacja: Gda
No właśnie zrobiłem tak jak w manualu przy wymianie, myślałem że są jakieś inne sposoby jeszcze :D. Czy jeśli zrobiłbym to źle to po takim czasie bym miał problemy? A może układ potrafi się zapowietrzyć "sam z sie"? Wymieniałem płyn kilka miesięcy temu, nie pamietam nawet dokładnie kiedy :D. Mogło takie pogorszenie sytuacji mieć związek z tym że kilkanaście razy w ciągu ostatniego czasu odpalałem go "na pych" bo akumulator już umarł prawie?
- Posty: 41
- Dołączył(a): 13 września 2012, o 16:05
- Lokalizacja: okolice Cz
problem
witam panowie przepraszam ze sie wtrace, mam problem- w okolicach sroby spustowej oleju, tam gdzie pod sroba jest plaska powierzchnia mam lekka pekniety blok i zerwany przez to gwint sroby spustowej, na rozgrzanym silniku olej leci dosc mocno, chwile go gdzies postawie i juz robi sie mala plamka:/ myslicie ze da sie to ogarnac jakos bez spawania? mam na mysli klej dwu skladnikowy i tu moje glowne pytanie- czy zeby odtluscic klejona powieerznie moge po spuszczeniu oleju przeplukac spust np. benz. ekstrakcyjna wlewajac jo tak jak olej na odkreconej srobie zeby tylko przeleciala i odtluscila to mmiejsce? czy raczej to pozniej nie odparuje i bedzie jakas lipa? pozdrawiam
- Posty: 5
- Dołączył(a): 11 marca 2013, o 14:03
- Lokalizacja: Mszanowo
A jaki to problem po spuszczeniu oleju zdemontować miskę olejową ??? Jeden nasz kolega robił to na łące w górach rumuńskich :) Ja bym demontował miskę - przynajmniej dobrze sobie to obaczysz co się tam stało.
[ Dodano: 24 Kwiecień 2013, 14:40 ]
PS A jak już zdemontujesz michę to lepiej ją pospawaj a nie zawracaj sobie głowy jakims lepiszczem.
[ Dodano: 24 Kwiecień 2013, 14:40 ]
PS A jak już zdemontujesz michę to lepiej ją pospawaj a nie zawracaj sobie głowy jakims lepiszczem.
- Posty: 97
- Dołączył(a): 19 października 2011, o 11:49
- Lokalizacja: Radomy
tak, gdybym mogl zdjac miske to by byla bajka ale nie mam miski olejowej( musze sie przyznac ze jezdze KLRem :) ale zagoscilem tu u was KLEowcow bo na KLRach jest totalna cisza ;/) no coz pewnie przyjdzie jednak rozpaławiac silnik a jak wiadomo sa to koszty.
- Posty: 5
- Dołączył(a): 11 marca 2013, o 14:03
- Lokalizacja: Mszanowo
Najlepiej pospawac . Moge dac przyklad naprawy w trasie . Mianowicie kumpel mial szlifa na 954 i przetarl dekiel zaczelo sie lac . Moto zgaszne nie leje sie i znaleźlismy warsztat z tigiem . Jako ze nie ma jak skabinowac nawet silikonu do dekla zostal pospawany od zewnatrz . Powrot do domku spokojnie i nim kupil dekiel przelatsl tak 3k km . Gumowania itp i demiel trzymam do konca .
- Posty: 781
- Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
- Lokalizacja: Tarn
Dzwignia zmiany biegów
Ktoś z Was zmieniał może seryjna dzwignie biegów na taką bardziej przystosowaną do jazdy w terenie?
Myślę nad taką co w odpowednim momencie się złoży zamiast ugnie w kabłąk.
Myślę nad taką co w odpowednim momencie się złoży zamiast ugnie w kabłąk.
- Posty: 15
- Dołączył(a): 31 grudnia 2012, o 00:26
- Lokalizacja: Rzesz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości