Jak wyżej heh KLE-owcy ??czcie sie heh

Motocykle off road

Moderator: michu

przez ArturS » 14 czerwca 2013, o 14:07

Szukaj w fiszkach pod numerem części producenta.

edit
proszz http://www.megazip.ru/search/kawasaki/41078-1051
 
Posty: 413
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
Lokalizacja: Zabrze

przez Adam KLE » 14 czerwca 2013, o 21:09

 
Posty: 69
Dołączył(a): 15 grudnia 2011, o 19:47
Lokalizacja: RTA

przez ArturS » 14 czerwca 2013, o 22:55

KLEkot na szczęście nie cierpi na żadne notoryczne dolegliwości ślimakowe. W transalpach, podobno taaakich bezawaryjnych, wkład ślimaka to jeden z najczęściej schodzących towarów :-o A tanio nie jest :-|
 
Posty: 413
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
Lokalizacja: Zabrze

przez gembowicz » 16 czerwca 2013, o 21:40

Ahoi! Nie wiem czy było, używacie w swoich klekotach filtrów paliwa?
 
Posty: 15
Dołączył(a): 31 grudnia 2012, o 00:26
Lokalizacja: Rzesz

przez ArturS » 16 czerwca 2013, o 21:51

Ja wrzuciłem, było fajnie, ale do czasu - jak się trochę przypchał to przy prędkościach autostradowych brakowało mu paliwa. Wyrzuciłem i wszystko wróciło do normy. W XT nie miałem i nie montuję, w XT żony był i wyjeb..em ;)
 
Posty: 413
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
Lokalizacja: Zabrze

przez motykas » 18 czerwca 2013, o 08:05

Zasadniczo w zbiorniku są dwie rurki pobierające paliwo (rezerwa i normal) i obie są dość szczelnie "otulone" wystarczającej gęstości siatką więc nie widzę powodu do zakładania dodatkowego filtra. PS osobiście w zeszłym roki założyłem filterek a na początku tego sezonu został usunięty bo; zaczął przeciekać :evil:
 
Posty: 97
Dołączył(a): 19 października 2011, o 11:49
Lokalizacja: Radomy

przez Manek » 18 czerwca 2013, o 10:01

ArturS napisał(a):Ja wrzuciłem, było fajnie, ale do czasu - jak się trochę przypchał to przy prędkościach autostradowych brakowało mu paliwa. Wyrzuciłem i wszystko wróciło do normy

ale tu mówisz o drugim dodatkowym jeśli dobrze pamiętam? :-)
 
Posty: 191
Dołączył(a): 22 stycznia 2012, o 10:50

przez drc_huna » 18 czerwca 2013, o 15:57

Ostatnio mi we warsztacie podczas regulacji założył z dobrego serca...
Mówię ku przestrodze:
Wężyk się zagiął, bo przedłużony o długość filtra, a ja się wqrw... skąd szaleje mi po obrotach - od 2-4 tysięcy skakał mulił itp. Jak postał to sobie nakapał i mogłem śmiało jechać tak z pińcet metrów... (myślałem, że chodzi o przegrzewanie silnika, albo źle ustawiony gaźnik)

A sam filtr (po skróceniu szlałchu) jakoś tam coś niby robi, ale zaczęło nieco walić benzyną, więc się zastanawiam, czy nie mam tego co miał Jarek...
 
Posty: 213
Dołączył(a): 15 września 2009, o 23:02
Lokalizacja: Warszawa

przez gembowicz » 18 czerwca 2013, o 22:18

Dzieki za wasze wpisy! Wybieram sie na dalsze poludnie, mimo ze w "cywilizowane" balkany to tak sie zastanawialem nad filtrem, ale jednak lepsze jest wrogiem dobrego :)
Pozdrawiam!
 
Posty: 15
Dołączył(a): 31 grudnia 2012, o 00:26
Lokalizacja: Rzesz

przez motykas » 19 czerwca 2013, o 07:16

A kiedy w te Bałkany wyruszasz ? Jedziesz może na zlot KLE do Gospić za tydzień ???
 
Posty: 97
Dołączył(a): 19 października 2011, o 11:49
Lokalizacja: Radomy

przez gembowicz » 19 czerwca 2013, o 15:40

O! Nie wiedzialem nawet. Ignorant ze mnie... Ja wyjezdzam w sobote rano, jedno moto i jedna puszka. Planowalismy raczej jechac na poludnie wzdluz wschodniej granicy chorwackiej i bosniackiej. A ktos z Was wybiera sie tam?
 
Posty: 15
Dołączył(a): 31 grudnia 2012, o 00:26
Lokalizacja: Rzesz

przez drc_huna » 19 czerwca 2013, o 16:34

O zlocie:
28th - 30.6.2013.
location: 44°33'52"N, 15°19'02"E , 53211 Smiljan, Gospić
Więcej:
http://kle-meeting-2013.info/
http://www.kle-croatia.com/forum/index.php
a najwięcej na FB:
https://www.facebook.com/KLEmeeting2013Croatia
Warto również śledzić nasz funpage:
https://www.facebook.com/groups/411540395545793/

Jedzie Adam KLE i motykas ze świętokrzyskiego w przyszłym tygodniu, ja zamierzam wyruszyć z mazowieckiego jeszcze w tym tygodniu.
 
Posty: 213
Dołączył(a): 15 września 2009, o 23:02
Lokalizacja: Warszawa

przez ArturS » 19 czerwca 2013, o 18:44

gembowicz napisał(a):Dzieki za wasze wpisy! Wybieram sie na dalsze poludnie, mimo ze w "cywilizowane" balkany to tak sie zastanawialem nad filtrem, ale jednak lepsze jest wrogiem dobrego :)
Pozdrawiam!

W Albanii, czy nawet już w Serbii nie zdziw się, jeśli benzyna będzie miała inny kolor :mrgreen: Jakaś taka zielona, czy niebieska ;) Nie wiem ile ma oktanów, ale jeździ się normalnie, przynajmniej w gaźnikowcach - wtryskowego KTMa trzeba było przestawić na mapach. Jeden zbiornik wyjeździłem nawet z domieszką ok 5l ropy :lol: Ja filtrom mówię stanowcze NIE. Prędzej będą problemy przez wodę niż syf, a wody filterek nie zatrzyma, za to po wyczyszczeniu gaźników znowu ją puści w obieg.
 
Posty: 413
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
Lokalizacja: Zabrze

Obroty silnika podczas jazdy

przez Barteks80 » 23 czerwca 2013, o 22:05

Witam, mam pytanie na jakich obrotach silnika mniej więcej jeździcie na swoich maszynkach , mam na myśli jazdę drogową, tak żeby nie dusić i za bardzo nie dawać palnik mi mniej więcej wychodzi tak około 4 tyś chętnie przeczytam jak z tym u was?
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 czerwca 2013, o 21:53
Lokalizacja: Ustro

przez mcalkiew » 23 czerwca 2013, o 22:12

3-4 tyś
 
Posty: 80
Dołączył(a): 4 maja 2011, o 22:54
Lokalizacja: centrala

przez motykas » 24 czerwca 2013, o 11:46

poniżej 3 tyś to juz meczenie silnika, zasadniczo 3 do 6 tyś tj. 5 tyś =100 km/h (szósty bieg) 6 tyś=120 km/h , jeśli trzeba cos wyprzedzić to i 8 tysi sie pojawi. Przy takiej jeździe wychodzę jakieś 5 l /100km. LWG
 
Posty: 97
Dołączył(a): 19 października 2011, o 11:49
Lokalizacja: Radomy

przez klapek1328 » 25 czerwca 2013, o 09:16

mam dokłądnie to samo co #motykas
 
Posty: 19
Dołączył(a): 21 marca 2013, o 09:22
Lokalizacja: Kwidzyn

przez gembowicz » 25 czerwca 2013, o 20:36

Ahoi! Mam problem z rozruchem silnika. Przekrecam kluczyc, kontrolki prawidlowo sie zapalaja, wlaczam starter i NIC. Z pudelka bezpiecznikow slychac tylko ciche skwierczenie przekaznika. Sprawdzilem akumulator miernikiem i odczyty byly rozne, ale generalnie powyzej serwisowego minimum 12,8V. Moto daje sie odpalic na pych i chodzi jakgdyby nigdy nic.
A teraz istotna rzecz: wczoraj przychwycalem migomatem rurki stelazu na motocyklu, ale masa w bardzo krotkim obiegu - rurka/rurka. Po wszystkim wsiadlem na motor i wrocilem do domu. Rano klekot rowniez odpalil normalnie, a po pracy juz nie. Teraz gdy grzebalem przy nim, mozna powiedziec ze raz na 20 razy zalapie i odpali, a inne razy to zgrzyty w przekazniku. Macie jakies pomysly? poza tym, zeby zawsze odpinac mase z aku przy spawaniu na moto...
Pozdrawiam
Obrazek
 
Posty: 15
Dołączył(a): 31 grudnia 2012, o 00:26
Lokalizacja: Rzesz

przez AdamSsS » 25 czerwca 2013, o 22:27

Teraz to pewnie usmazyłeś aku w najlepszy przypadku a tak to przekaźnik llub rozrusznik . najpier podmieć aku od innego moto lub wyjmij swój i na kablach od auta zobacz . ;-)
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez ArturS » 26 czerwca 2013, o 15:34

Na moje aku i rozrusznik całe. Z przekaźnikiem dziwna sprawa, więc próbuj go smyrać na krótko, czyli minusem na sterowanie (dobrze pamiętam, że plus jest podpięty na stałe, a ze startera idzie minus?), albo po prostu zewrzyj dwa duże styki przekaźnika, wtedy powinien kręcić. I daj wtedy znać, co się dzieje, bo hipotez można mnożyć ;)
 
Posty: 413
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
Lokalizacja: Zabrze

przez gembowicz » 26 czerwca 2013, o 23:03

Czesc! Wyglada na to, ze to jednak sam starter na kierownicy szwankowal. Dziwne, bo wczesniej jakos tego nie powiazalem. Otworzylem obudowe i odswiezylem srodek. Narazie jest ok. Moze to przypadek ze akurtat teraz sie to stalo, a moze jednak to przychwycanie :)
 
Posty: 15
Dołączył(a): 31 grudnia 2012, o 00:26
Lokalizacja: Rzesz

Wyświetlacz biegu

przez Barteks80 » 30 czerwca 2013, o 13:35

Cześć, może ma ktoś zainstalowany wskaźnik zapiętego biegu , może ktoś pokaże jak to u niego wygląda i jak jest podłączone i funkcjonuje , gdzie można coś takiego dokupić . Interesuje mnie także termometr dla cieczy chłodzącej zastanawiam się czy wybrać zwykły elektroniczny z sondą na przewodzie czy poszukać jakiś oryginalny bardzo podobał mi się taki jeden firmy koso tylko że trzeba chyba wciąć się w wąż od chłodnicy żeby założyć czujnik .Sprawdzałem ostatnio silnik pirometrem w wskazuje w okolicach 90 st. wiec termometr najlepiej tak do 150 pozdrawiam bawił się ktoś może w coś takiego
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 czerwca 2013, o 21:53
Lokalizacja: Ustro

przez Espen » 5 lipca 2013, o 11:58

Czołem

film ze zlotu dla niefejsbukowych braci :)

http://www.youtube.com/watch?v=PiWESDv7 ... load_owner

i jeszcze raz link do "offu"

http://www.youtube.com/watch?v=xWgN1YwVhYc
 
Posty: 41
Dołączył(a): 13 września 2012, o 16:05
Lokalizacja: okolice Cz

przez ArturS » 5 lipca 2013, o 12:59

Manek, zaraz wyjeżdżam w Twoje strony :) Będę w Rogaczu do niedzieli. Jakbyś miał chwilę i chęci, to możesz trampkowiczów to wbijaj ;)
 
Posty: 413
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
Lokalizacja: Zabrze

przez Manek » 5 lipca 2013, o 21:08

Mam nadzieję,że macie przeciwdeszczówki :-D
 
Posty: 191
Dołączył(a): 22 stycznia 2012, o 10:50

przez ArturS » 8 lipca 2013, o 09:18

Manek napisał(a):Mam nadzieję,że macie przeciwdeszczówki :-D

Nie brałem :mrgreen: Dorwało nas jakieś 15km przed metą, nawet zmieniłem trasę żeby szybciej przelecieć. Oczywiście cali przemoczeni i w sobotę nawet nie myślałem wybierać się na pojeżdżawkę z ekipą :-P Ale miejscówka zajeb...sta :lol:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jedne co mnie wkur..a w tamtych okolicach, to ruch puszkarzy wlokących się na każdym winklu 30km/h :evil: Przyszły weekend chyba uderzę w stronę Kłodzka, najlepiej przez Czechy - tam ruch zerowy, widoki super, cisza i spokój, ceny noclegów niższe.
 
Posty: 413
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
Lokalizacja: Zabrze

przez emgie » 31 lipca 2013, o 15:23

Ale widoczek, pozazdrościć :)
 
Posty: 49
Dołączył(a): 17 stycznia 2013, o 22:14
Lokalizacja: Gda

przez gembowicz » 1 sierpnia 2013, o 20:56

Ahoi Klekociarze! ;)

Cicho tutaj cos, podziele sie i ja zdjeciem:
Obrazek
spiesze sprostowac, ze to tylko 2metry od drogi asfaltowej 8-)

Przed samym wyjazdem zrobilem boczne stelaze. Po lewej stronie znana wojskowa skrzynka.. a po drugiej mocowalem kanister 5l. W skrzynce wazacej 6 kg na sucho schowalem detki, olej, pompke, lyzki, pokrowiec na moto i kilka innych "kosmetykow". Na miescu pojezdzilem troche, ale bez szalenstw, nie liczac samochodu stacjonujacego na kampingu, to na motorze bylem w pojedynke. Tak czy inaczej tylny amortyzator przestal juz robic robote, potrzebna mu bedzie regeneracja. Ostatecznie dobilem go na "torze motocrossowym" w Jelczu Laskowicach - polecam (25 km od Wroclawia, jelczanski pierwszy staw) poki co darmowy i chyba troche zapuszczony, ale w porownianu z tym na Zalezu w Rzeszowie to jednak duzo latwiejszy.
Wrcajac od rodzicow pierwszy raz motocykl odmowil mi posluszenstwa na dobre - szczesliwie tylko 30 km od domu. Wpierw nieznacznie stracil refleks reakcji na manetke, pozniej przy redukcji biegow gasl, a przy probie odpalenia wezykiem z airboxa cieklo juz paliwo. Te same objawy mialem kiedys, gdy zaciela sie prowadniczka od ssania. Tym razem nasmarowana, byla na swoim miejscu. Motocykl zostal w Jelczu i pewnie trzeba zaczac od rezebrania gaznikow.
Pomarudzilem i pozdrawiam :)
Tomek
 
Posty: 15
Dołączył(a): 31 grudnia 2012, o 00:26
Lokalizacja: Rzesz

przez motykas » 2 sierpnia 2013, o 08:24

Miałem to samo! Powód któryś z zaworków iglicowych regulujących poziom paliwa w gaźniku jest nieszczelny. O dziwo u mnie wymiana samych zaworków nie przyniosła sukcesu dopiero wymiana pływaka załatwiła sprawę . Sprawa o tyle dziwna że ten "wadliwy" pływak w ogóle nie wyglądał na uszkodzony czy coś , był szczelny i nawet przez lupę oglądany sprawiał wrażenie sprawnego a jednak przekładając go pomiędzy gaźnikami "niedobroć' szła razem z nim. Działania: kupiłem gaźniki (jakieś chyba z GPZ) i wymieniłem ten pływak. Igliczki tez nowe ale jak się okazało nie one stanowiły problem. Od tamtej pory (wiosna tego roku) odpukać spokój.
 
Posty: 97
Dołączył(a): 19 października 2011, o 11:49
Lokalizacja: Radomy

przez emgie » 5 sierpnia 2013, o 19:18

Zacny widoczek
 
Posty: 49
Dołączył(a): 17 stycznia 2013, o 22:14
Lokalizacja: Gda

Poprzednia stronaNastępna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości