KLR-owcy wszystkich krajow laczcie sie

Motocykle off road

Moderator: michu

KLR-owcy wszystkich krajow laczcie sie

przez rysiek24 » 15 czerwca 2007, o 21:20

co tu gadac KLR ROX
Obrazek

zauwazylem ze tanie akumulatory nie lubia latac z moto :/ 2 raz w ciagu roku zdech mi aku , zwarcie meidzy celami na szczescie mam gwarancje mam nadzieje ze uznaja .
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 21:09
Lokalizacja: Gryfino - Szczecin

przez Łysy » 15 czerwca 2007, o 23:16

Witaj:). Wystêpujesz pod innym nickiem :)
Te¿ musze pomy¶leæ nad zrobieniem zdjêcia mojej Kawie.. Nigdy nie przyjdzie do g³owy.
Łysy
 

przez Roqwor » 15 czerwca 2007, o 23:21

Sorki ale nie zauwa¿y³em, ¿e mnie wylogowa³o :/.
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 20:47

przez dzik » 16 czerwca 2007, o 15:06

siema Rychu :)
KLRy to padaki, wiec nie wciskaj ludziom ciemnoty.

KLRy æwiary RuleZ :)
Obrazek
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16 czerwca 2007, o 14:51
Lokalizacja: Olsztyn

przez rysiek24 » 21 lipca 2007, o 22:35

no coz ja ksie lamie podnozki po glebie albo rozregulowuje gaaznik , albo wykancza tylni amor hopami to i sie mowi ze to shit...mi tam lata jak ta lala , wszelkie drobne usterki jakie mi sie trafiaja powstaja z mojej winy ,badz z winy wieku/ogolnego zuzycia moto wkoncu to prawie 20 lat :mrgreen:

qp ae DR wtedy zaczniesz pisac litanie usterkowe :shock: :lol:

btw KLX 650 - to dopioero zapierdala i jakie letkie , poprostu jak wsiadam na kolesia sprzeta to mnie musza sila odrywac :mrgreen: :mrgreen:
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 21:09
Lokalizacja: Gryfino - Szczecin

przez grzegorz » 12 września 2007, o 21:37

dla mnie klr 650 jest najwspanialszym moto. chetnie wymienie sie opinia o nim i doswiadczeniiem z tym cackiem. pozdrawiam grzegorz

[ Dodano: 2007-09-14, 21:21 ]
popsuc mozna wszystko, zegarek i motor a tekze tez czolg. opinie o szczegolnej awaryjnosci wspolczesnego sprzetu uwazam za grubo przesadzone. oczywiscie, ze kazdy motor ma jakas slaba strone. jest to normalne. wazne jest aby poznac dobrze swoje moto i tutaj wymiana doswiadczenia pelni edukacyjna role. testujac jakikolwiek motorek, z racji innej eksploatacji albo odmiennych warunkow i rozmawiajac o tym mozna wylapac wiecej bledow fabrycznych niz wydaje sie to fabrycznej kontroli jakosci. a na marginesie czy ktos z Was ma doswiadczenia z wfm albo wsk lub czyms podobnym??? pozdrawiam grzgorz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 10 września 2007, o 20:09
Lokalizacja: sosnowiec

typy klr 600

przez konrad567 » 20 września 2007, o 21:53

wie ktos po czym poznac klr 600? chodzi o rocznik i moc, bo podobno byly w wersjach 27 koni i 42 konie... ja od roku mam 650, a wczoraj kupilem 600, ale bez zadnych kwitow, ani niczego innego i szukam jakichs info...
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3 czerwca 2007, o 16:52
Lokalizacja: Torun

przez palmer74 » 21 września 2007, o 00:41

btw KLX 650 - to dopioero zapierdala i jakie letkie


lekka i zapierdala to æwiara KX :-D
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16 czerwca 2007, o 02:34
Lokalizacja: wawa

przez grzegorz » 19 października 2007, o 19:42

bez wzgledu na wszystko, czyli wiek albo stopien zuzycia to, wlasnie motocykl kawasaki KLR jest maszyna optymalna.
 
Posty: 28
Dołączył(a): 10 września 2007, o 20:09
Lokalizacja: sosnowiec

przez KL 600 » 8 kwietnia 2008, o 20:52

Dobrze utrzymany nawet KL 600 potrafi zadziwiæ. :lol:
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1 kwietnia 2008, o 23:15
Lokalizacja: pomorskie

Czesc KLR'owcy. Mam pytanie...

przez garrbus » 11 lipca 2008, o 19:02

Witam uzytkownikow KLR'ow roznych rocznikow.
Moj KLR650 C z 2001r budzi we mnie pewne watpliwosci i w zwiazku z tym mam do Was pytanie.
Jekie przelozenia macie w swoich KLR. U mnie przednia ma 15 zębów a tył 42 zęby. W obecnej konfiguracji nawet najbardziej objeżdżeni z moich znajomych nie potrafia postawić na koło tego "potwora" co jest obrazem jego zrywności. Silnik jest bdb stanie, widac ktos kiedys dobrze go wyremontował - nic nie dzwoni, olej nie znika, pali od ręki.. niby wszystko okay, tylko jakos przednie koło nie opuszcza ziemi. Trafiłem na interenecie jednego uzytkownika KLR650 i jego relacja byla calkiem odmienna - powiada ze jego maszyna wymaga uwagi by nie polozyc sie na plecy i rwie do przodu.

Dodam że mam w zanadrzu zębatke do tyłu na 44 zęby , lecz zanim ja założę chciałbym poznac Wasze opinie.

http://szrociarnia.iai-shop.com/data/in ... 10--00.JPG

Z góry dziekuje za pomoc.

Garrbus
 
Posty: 1
Dołączył(a): 11 lipca 2008, o 18:28
Lokalizacja: Gorz

przez Wojciech » 9 czerwca 2009, o 21:01

witam!!
jestem kolejnym szczesliwcem jesli chodzi o klr :-D :-D :-D
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29 maja 2009, o 17:42
Lokalizacja: podkarpackie

przez grzegorz » 13 czerwca 2009, o 16:54

witamy w klubie najlepszych motocykli.
 
Posty: 28
Dołączył(a): 10 września 2007, o 20:09
Lokalizacja: sosnowiec

przez warzywek1 » 30 sierpnia 2009, o 13:09

witam, jestem nowy na forum, rowniez mam KLR. pozdrawiam
 
Posty: 37
Dołączył(a): 30 sierpnia 2009, o 12:52
Lokalizacja: Wroc

przez hesus » 13 października 2009, o 18:49

Witam, a ja szukam zdrowego silnika do klr 650. Moje gg 3444988
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 października 2009, o 18:28

KLR 250 uszczelniacz walka zdawczego

przez papel87 » 18 października 2010, o 21:18

Witam moze mi ktos pomoc i podpowiedziec czy bardzo jest skomplikowana operacja zmiany simeringu poniewaz zaczyna mi sie saczyc olej z pod zebatki//
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 października 2010, o 21:00
Lokalizacja: Garwolin

przez sobanmorena » 5 grudnia 2011, o 10:52

witam poszukuje plastikow do tengai moze ktos wie lub widzial gdzie mozna takie nabyc pozdrawiam
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 grudnia 2011, o 11:37

przez warzywek1 » 22 stycznia 2012, o 14:57

widac ze dawno juz nikt tu nie zagladal, ja rowniez,bardzo niedorze,to takie fajne maszyny
 
Posty: 37
Dołączył(a): 30 sierpnia 2009, o 12:52
Lokalizacja: Wroc

przez grzegorz » 22 stycznia 2012, o 18:51

Witam. Rzeczywiście KLR650 jest bardzo dobrym motocyklem. Pozdrawiam wszystkich zainfekowanych KLR'em650. grzegorz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 10 września 2007, o 20:09
Lokalizacja: sosnowiec

przez warzywek1 » 13 marca 2012, o 19:46

jaka tu cisza,ehh

[ Dodano: 28 Marzec 2012, 21:34 ]
co to nik KLR-em nie jezdzi?Polska jednak jeszcze daleko za murzynami jest...
 
Posty: 37
Dołączył(a): 30 sierpnia 2009, o 12:52
Lokalizacja: Wroc

przez wiktor3966 » 15 kwietnia 2012, o 12:53

Jeździ , KLR 250 :)
 
Posty: 66
Dołączył(a): 27 marca 2012, o 20:03

przez Bandit » 6 czerwca 2012, o 13:58

No to i ja dołączę do "rodziny" z swoim KLR-em
http://youtu.be/jlfUJ9qJkCs
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 marca 2010, o 09:59
Lokalizacja: Wroc

przez zibiolot » 6 stycznia 2013, o 18:39

Tengai się liczy :-D jeśli tak to witam wszystkich. Rocznik 1992. Dodam tylko, że to moje pierwsze moto.
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 stycznia 2013, o 12:51
Lokalizacja: pomorze

przez szczypu » 11 marca 2013, o 14:13

Witam serdecznie, od niedawna stałem się także posiadaczem KLR650 w wersji A (wczesniej honda cb500r) i mam mały problem- moto ma szalone obroty na ssaniu, pozniej jak sie rozgrzeje ta tez jeszcze lekko kolysze ale jest juz lepiej. Jak odkrece mu manetke do konca to przy 4-5 tys obrotow lapie mula i slabo sie wkreca dalej, natomiast jak operuje manetka delikatnie i powoli ja dokrecam, wszystko jest dobrze. gaznik wyczyszczony, krocce sprawdzone. Jedyne miejsce ktore mnie martwi to pekniety maly plastik przy lince ssania od strony gaznika- mozliwe ze tam lapie lewe powietrze? i czy to moze byc przyczyna tych wszystkich niesmacznosci?
to zdjecie tego plastiku: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/40b ... 67761.html
pozdrawiam i prosze o pomoc
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 marca 2013, o 14:03
Lokalizacja: Mszanowo

przez doman78 » 16 września 2013, o 22:34

cześć.
Zawsze "lewe" powietrze w silniku z zasilaniem gaźnikowym to powód dziwnej i niekontrolowanej pracy silnika.
Nie pamiętam , gdzie jest ten pęknięty plastik ze zdjęcia ( ktoś próbował go kleić lutownicą ) , ale jeśli wchodzi do gaźnika to na pewno od tego bym zaczął , a potem sprawdził inne przewody przy gażniku.

Pzdr
 
Posty: 1
Dołączył(a): 11 września 2013, o 20:36
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

przez wiktor3966 » 17 września 2013, o 22:52

Miałem identyczny problem w 250 ale go tak sprzedałem.sprawdź czy dobrze przylega gaźnik bo między airboxem a gaźnikiem zrobiła się szczelina bo guma stwardniała i zasysał lewusa , ewentualnie może to być delikatnie przestawiony rozrząd ,jeżeli ktoś przy nim grzebał :)
 
Posty: 66
Dołączył(a): 27 marca 2012, o 20:03

Amortyzator tył. POMOCY!!!

przez Ewenement » 22 marca 2014, o 09:39

Witam. Mam taki problem. Nigdzie nie mogę znaleźć amortyzatora centralnego do KLR 600. Orientuje się może ktoś z jakiego innego moto można z małymi przeróbkami dopasować amortyzator???
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30 września 2013, o 15:37

Kupię silnik do KLR 650 2008r

przez Sendywigius » 5 października 2014, o 16:03

Kupię silnik do KLR 650 2008r. Oryginalny udało mi się zajeździć na śmierć...
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 października 2014, o 16:00

przez Mati1364 » 27 października 2014, o 20:05

witam, gdzie mogę dostać albo zregenerować (jeżeli warto) wał korbowy z korbowodem do klr 600 z 1992 roku ?
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 października 2014, o 19:57

Re: KLR-owcy wszystkich krajow laczcie sie

przez Dannyw » 21 lipca 2017, o 11:14

Witam,

Mam pytanie odnośnie tylnego amortyzatora centralnego w Klr 600 b, czy mozna go podpompowac ? Jakie powinno byc ciśnienie na nim ?

Pozdrawiam
Daniel
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 lipca 2017, o 11:10


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości