Problem z KLX250S wtrysk
Moderator: michu
Posty: 8
|Strona 1 z 1
Problem z KLX250S wtrysk
Witam wszystkich .
Zwracam się z prośbą o pomoc , może ktoś będzie wiedział w czym jest problem postaram się opisać o co chodzi.
Motocykl KLX 250S na wtrysku 2009r odpala normalnie i jeździ też, ale czasami szczególnie na skrzyżowaniu kiedy chce ruszyć dotknięcie manetki gazu powoduję że silnik gaśnie i żeby odpalił trzeba go trochę pokręcić. To strasznie mnie wk....wia a jeszcze bardziej tych z tyłu. Z serwisem już nie mam siły walczyć bo motocykl był tam prawie pół roku nie mogli znaleźć usterki wreszcie stwierdzili ,że udało im się naprawić może i tak jeździłem cztery miesiące i było prawie dobrze problem zdarzył się może ze dwa razy , ale teraz jest to samo co było na dziesięć startów raz gaśnie i nigdy nie wiadomo na którym skrzyżowaniu .Oddał bym znowu do serwisu ale niestety jest już po gwarancji.
Może ktoś ma jakiś pomysł czym to może być spowodowane .
Sławek
Zwracam się z prośbą o pomoc , może ktoś będzie wiedział w czym jest problem postaram się opisać o co chodzi.
Motocykl KLX 250S na wtrysku 2009r odpala normalnie i jeździ też, ale czasami szczególnie na skrzyżowaniu kiedy chce ruszyć dotknięcie manetki gazu powoduję że silnik gaśnie i żeby odpalił trzeba go trochę pokręcić. To strasznie mnie wk....wia a jeszcze bardziej tych z tyłu. Z serwisem już nie mam siły walczyć bo motocykl był tam prawie pół roku nie mogli znaleźć usterki wreszcie stwierdzili ,że udało im się naprawić może i tak jeździłem cztery miesiące i było prawie dobrze problem zdarzył się może ze dwa razy , ale teraz jest to samo co było na dziesięć startów raz gaśnie i nigdy nie wiadomo na którym skrzyżowaniu .Oddał bym znowu do serwisu ale niestety jest już po gwarancji.
Może ktoś ma jakiś pomysł czym to może być spowodowane .
Sławek
- Posty: 2
- Dołączył(a): 25 stycznia 2012, o 20:20
W takiej sytuacji napisałbym do Kawasaki Polska - że motocykl był serwisowany zgodnie z książką serwisową i dzieją się w nim takie rzeczy...
To prawie nowa maszyna ...
A jak motocykl zachowuje się na wolnych obrotach ??
Ja zacząłbym od sprawdzenia jaka mieszanka jest na wolnych obrotach poprzez wsadzenie świecy diagnostycznej...
To prawie nowa maszyna ...
A jak motocykl zachowuje się na wolnych obrotach ??
Ja zacząłbym od sprawdzenia jaka mieszanka jest na wolnych obrotach poprzez wsadzenie świecy diagnostycznej...
- Posty: 1948
- Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
- Lokalizacja: Warszawa
Myślisz że nie pisałem , Probike wysłał nawet motocykl do Holandii bo u nas nie mogli sobie z tym poradzić , ale tak jak pisałem gwarancja się skończyła a problem powrócił.
Na wolnych obrotach jest ok 1200obr. silnik pracuje równo , jeśli podkręcę śrubą wolnych obrotów na trochę wyższe to zaczyna pływać między 1300-1600 obr.
Na wolnych obrotach jest ok 1200obr. silnik pracuje równo , jeśli podkręcę śrubą wolnych obrotów na trochę wyższe to zaczyna pływać między 1300-1600 obr.
- Posty: 2
- Dołączył(a): 25 stycznia 2012, o 20:20
kolego ja mam podobny problem z klx 250S 2009 motor po zapaleniu około 1 min pracuje poprawnie później zaczyna falować i gaśnie i tak kilka razy do puki się nie rozgrzeje na ciepłym silniku jest ok ale czasami przy gwałtownym dodaniu gazu gaśnie został wyczyszczony wtrysk ,przepustnica wymieniona świeca i nic nie ma błędów w komputerze czy ktoś morze mi pomóc
- Posty: 2
- Dołączył(a): 26 stycznia 2013, o 18:25
Re: Problem z KLX250S wtrysk
slareg napisał(a):Witam wszystkich .
Zwracam się z prośbą o pomoc , może ktoś będzie wiedział w czym jest problem postaram się opisać o co chodzi.
Motocykl KLX 250S na wtrysku 2009r odpala normalnie i jeździ też, ale czasami szczególnie na skrzyżowaniu kiedy chce ruszyć dotknięcie manetki gazu powoduję że silnik gaśnie i żeby odpalił trzeba go trochę pokręcić. To strasznie mnie wk....wia a jeszcze bardziej tych z tyłu. Z serwisem już nie mam siły walczyć bo motocykl był tam prawie pół roku nie mogli znaleźć usterki wreszcie stwierdzili ,że udało im się naprawić może i tak jeździłem cztery miesiące i było prawie dobrze problem zdarzył się może ze dwa razy , ale teraz jest to samo co było na dziesięć startów raz gaśnie i nigdy nie wiadomo na którym skrzyżowaniu .Oddał bym znowu do serwisu ale niestety jest już po gwarancji.
Może ktoś ma jakiś pomysł czym to może być spowodowane .
Sławek
Czy to Twój motocykl trafił do Probike na Jerozolimskich w Warszawie w 2010 r. ???
Koledzy Kawasaki klx 250S to cudo natury motor idealny a jeśli ktoś ma problem z obrotami czy na zimnym czy na ciepłym silniku to niech nie eksperymentuje z wydechami ten motocykl poprawnie pracuje tylko na seryjnym wydechu sam doświadczyłem tego problemu i żaden serwis nie potrafił mi pomóc mimo tak małego przebiegu ok 2500km motocykl falował na zimnym silniku gasł przy gwałtownym dodaniu gazu na skrzyżowaniu ciepły ciężko palił tak jak to opisujecie na forach to nie była wina ssania dodam tylko ze wydech zamontował serwis aso do nowego motocykla i to nie byle co kosztował mnie ok 1600zł i przez dwa lata pięknie basowo grał mi na nerwach
- Posty: 1
- Dołączył(a): 21 października 2013, o 22:12
Posty: 8
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość