Ksenon H.I.D on board :D
Moderator: michu
ja u siebie z 2008r mam H11 5000 zupełnie biały i dobrze widać , fabrycznie w autach montują 4300-5000 w zależności od producenta , tylko odrazu pozycje wymień na ledowe
kupiłem zestaw samochodowy -1 komplet założyłem- 2cały mam na zapas a wcale nie prawda że samochodowy mniej odporny i cieńszy
http://moto.allegro.pl/xenon-ksenon-xen ... 73469.html
kupiłem zestaw samochodowy -1 komplet założyłem- 2cały mam na zapas a wcale nie prawda że samochodowy mniej odporny i cieńszy
http://moto.allegro.pl/xenon-ksenon-xen ... 73469.html
- Posty: 200
- Dołączył(a): 24 grudnia 2010, o 23:40
Witam!!
Ja mam chyba 8000 ( kupiłem z moto ) .. przetwornica jest przymocowana pod wlotem powietrza w ramę .... Co ważne nie musisz kupować jakiegoś cuda typowo do motocykla .. całkiem spora przetwornica się tam mieści to raz a dwa że ZX zapala światła po odpaleniu tzn. po przyciśnięciu startera a nie jak Hundy po kluczyku ... więc nie uszkodzi się ( przetwornica) ...
Z soczewą wygląda super ... tylko robić :-) ...
Ja mam chyba 8000 ( kupiłem z moto ) .. przetwornica jest przymocowana pod wlotem powietrza w ramę .... Co ważne nie musisz kupować jakiegoś cuda typowo do motocykla .. całkiem spora przetwornica się tam mieści to raz a dwa że ZX zapala światła po odpaleniu tzn. po przyciśnięciu startera a nie jak Hundy po kluczyku ... więc nie uszkodzi się ( przetwornica) ...
Z soczewą wygląda super ... tylko robić :-) ...
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
BAUmk, 8000 ma odcień niebieskawy ;-)
Lepiej założyć biały 4300 tak jak pisał majkelek84, daje lepsze mocniejsze światło :mrgreen:
Ja niestety pozdejmowałem z aut bo zapłaciłem " pokute" :evil: a do motocykla nie zakładam bo i tak mam mocne i nie narzekam :-P
Lepiej założyć biały 4300 tak jak pisał majkelek84, daje lepsze mocniejsze światło :mrgreen:
Ja niestety pozdejmowałem z aut bo zapłaciłem " pokute" :evil: a do motocykla nie zakładam bo i tak mam mocne i nie narzekam :-P
- Posty: 284
- Dołączył(a): 12 października 2009, o 00:54
- Lokalizacja: NYSA
ja montowałem bi ksenon jakieś 2 miesiące temu w swojej zx6r, tylko ze ja kupiłem na allegro soczewkę cholera wie z czego i wsadziłem ją w lampę,
przetwornice i żarnik akurat miałem (kiedyś podemną rozwaliła się TT i popierniczyłem z niej lampę jak nikt nie patrzył) :-)
wygląda trochę tandetnie bo fuszerkę odstawiłem ale powinno fajnie świecić
gadałem ze znajomym policjantem to mówił że ksenony do 5000k są dozwolone i można takie mieć
co do dwóch lamp to ja bym spróbował zrobić w ten sposób żeby obie świeciły jednocześnie, bo miganie nie służy żarnikowi
przetwornice i żarnik akurat miałem (kiedyś podemną rozwaliła się TT i popierniczyłem z niej lampę jak nikt nie patrzył) :-)
wygląda trochę tandetnie bo fuszerkę odstawiłem ale powinno fajnie świecić
gadałem ze znajomym policjantem to mówił że ksenony do 5000k są dozwolone i można takie mieć
co do dwóch lamp to ja bym spróbował zrobić w ten sposób żeby obie świeciły jednocześnie, bo miganie nie służy żarnikowi
- Posty: 114
- Dołączył(a): 20 grudnia 2010, o 15:17
- Lokalizacja: Busko Zdr
HakerPL1 napisał(a): gadałem ze znajomym policjantem to mówił że ksenony do 5000k są dozwolone i można takie mieć i
Dozwolone jeżeli cała lampa jest przystosowana do tych palników. Wtedy ma oznaczenia na kloszu DC, DR, DC/R jak dobrze pamiętam :-P
Często drogówka sprawdza oznaczenia jak widzi ze lampy mocno świecą.
- Posty: 284
- Dołączył(a): 12 października 2009, o 00:54
- Lokalizacja: NYSA
janeklysy1916- ja mam w swojej 9ątce bi ksenon założony czyli jst jedna żarówka na lampe i taki mechanizm wysuwający żarnik do przodu i wtedy są długie na tym to polega czyli w zestawie masz dwa żarniki +mechanizmy przesuwające zajebiście działa ja miałem h4 w obu lampach teraz rewelacja polecam jak nie masz musisz miec!!!
- Posty: 17
- Dołączył(a): 3 lutego 2008, o 12:46
- Lokalizacja: ustka
maciek_turz tak tylko ze u ciebie swieca dwie rownoczesnie a u mnie krotkie to jedna lampa i dlugie to dwie wiec nie da rady zeby swiecily dwie rownoczesnie chociaz bardzo bym chcial. Bo z jedna jak cyklop :) trudno podjade do serwisu ksenon i wszystkiego sie dowiem jak stopnieja sniegi
- Posty: 64
- Dołączył(a): 6 sierpnia 2010, o 17:44
- Lokalizacja: Po
- Posty: 64
- Dołączył(a): 6 sierpnia 2010, o 17:44
- Lokalizacja: Po
Witam!!
Hmmm.. tak jak pisałem kupiłem z taką ciepłotą ... jest niebieski .. ale zwiedzając i Czechy i Słowację nikt mnie jeszcze nie zatrzymał z tego powodu .... może nie mieli weny a może nie razi ... chociaż daje w dzień ładną kulkę widoczną z daleka .... Nie wiem .. tak czy inaczej macie rację ... kupie coś koło 4300 bo po co się męczyć potem ..
Hmmm.. tak jak pisałem kupiłem z taką ciepłotą ... jest niebieski .. ale zwiedzając i Czechy i Słowację nikt mnie jeszcze nie zatrzymał z tego powodu .... może nie mieli weny a może nie razi ... chociaż daje w dzień ładną kulkę widoczną z daleka .... Nie wiem .. tak czy inaczej macie rację ... kupie coś koło 4300 bo po co się męczyć potem ..
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
witam bez przerobki lampy sie nie obejdzie jak chcesz miec krotkie 2x i dlugie 2x trzeba by lampe przerobic a dokladnie soczewki co sa w niej w srodku tam jak wyciagniesz zarowki to zobaczysz takie sa przedrody w soczwkach jedna jest od gory(krotkie)i od dolu (długie) trzeba sie ich pozbyc potem wystraczy kupic zestaw bi xenonow cos takiego np tylko palniki H11 http://moto.allegro.pl/nowsza-wersja-zestaw-h4-biksenon-bixenon-4-3-12k-i1374690036.html
i porobocie ale bez rozebrania lampy sie nie obejdzie ,jak byś normalnie chcial zwykly zestaw zalozyc xenonow bez rozebrania lamy to krotkie spoko bez problemu beda swiecic i efekt bedzie ladny ale na dlugie juz sie nie sprawdzi poniewaz xenon ma to do siebie że sie dlugo nagrzewaja kies 4-6sek zanim nabierze odpowiedniej temperatury i sile swiecenia to przy dlugich mija sie z celem zanim byś sobie cos mrygnol holdem lub wlaczyl nachwile to by sie nagrzac niezdazyly zreszta xenony maja to do siebie ze nie lubia takiego mrygania .takze albo albo rozbiorka lampy i bi-xenony efekt super ,lub xenon w jeda lampe (krotkiech) i jakas dobra zarowka na długie ,pozdr
i porobocie ale bez rozebrania lampy sie nie obejdzie ,jak byś normalnie chcial zwykly zestaw zalozyc xenonow bez rozebrania lamy to krotkie spoko bez problemu beda swiecic i efekt bedzie ladny ale na dlugie juz sie nie sprawdzi poniewaz xenon ma to do siebie że sie dlugo nagrzewaja kies 4-6sek zanim nabierze odpowiedniej temperatury i sile swiecenia to przy dlugich mija sie z celem zanim byś sobie cos mrygnol holdem lub wlaczyl nachwile to by sie nagrzac niezdazyly zreszta xenony maja to do siebie ze nie lubia takiego mrygania .takze albo albo rozbiorka lampy i bi-xenony efekt super ,lub xenon w jeda lampe (krotkiech) i jakas dobra zarowka na długie ,pozdr
- Posty: 219
- Dołączył(a): 3 czerwca 2010, o 20:32
- Lokalizacja: Nowa D
patrzyłem po zdjęciach na necie jak te twoje lampy wyglądają i jeśli chcesz żeby było jak należy to zmiana obu soczewek na bi ksenonowe, jest od cholery rzeźbienia ale da się zrobić i efekt świetny
te bi ksenony co podesłałeś kolego bodzenty nadają się jak najbardziej do zwykłej lampy ale nie do soczewki
najłatwiej to zrobić tak jak kolega bodzenty podpowiedział, czyli ksenon na lampę krótkich, a długie byłyby na zwykłej żarówce z tym że trzeba by przy przełącznikach zewrzeć 2 kabelki tak żeby krótkie cały czas się świeciły a w długie wsadzić jakąś białą żarówkę i może coś z tego będzie
te bi ksenony co podesłałeś kolego bodzenty nadają się jak najbardziej do zwykłej lampy ale nie do soczewki
najłatwiej to zrobić tak jak kolega bodzenty podpowiedział, czyli ksenon na lampę krótkich, a długie byłyby na zwykłej żarówce z tym że trzeba by przy przełącznikach zewrzeć 2 kabelki tak żeby krótkie cały czas się świeciły a w długie wsadzić jakąś białą żarówkę i może coś z tego będzie
- Posty: 114
- Dołączył(a): 20 grudnia 2010, o 15:17
- Lokalizacja: Busko Zdr
Mam i ja :mrgreen:
Jako zagorzały przeciwnik xenonów w reflektorach z szkłem falowanym ugiąłem się po nocnej jeździe po mokrym asfalcie :-/ Kolejny raz zaliczyłem pobocze, na szczęście takie bez drzew i rowów melioracyjnych. Światła w KLE to totalna porażka. Jak asfalt mokry to już w ogóle gówno widać :evil: Wrzuciłem więc wczoraj bixenona i aż miło jechać. Wcześniej przerabiałem temat w żonowym hyundaiu coupe i oplu omedze z szoczewkowymi reflektorami - tam też w oryginale była jazda jak przy świeczkach.
Wpakowałem 4300K. Jak dla mnie już 6000K zbyt zmienia kolory znaków i otoczenia, poza tym widać, że to xenon, a tutaj mam prawie białe światło (niebieska poświata niestety też pozostała).
Jako zagorzały przeciwnik xenonów w reflektorach z szkłem falowanym ugiąłem się po nocnej jeździe po mokrym asfalcie :-/ Kolejny raz zaliczyłem pobocze, na szczęście takie bez drzew i rowów melioracyjnych. Światła w KLE to totalna porażka. Jak asfalt mokry to już w ogóle gówno widać :evil: Wrzuciłem więc wczoraj bixenona i aż miło jechać. Wcześniej przerabiałem temat w żonowym hyundaiu coupe i oplu omedze z szoczewkowymi reflektorami - tam też w oryginale była jazda jak przy świeczkach.
Wpakowałem 4300K. Jak dla mnie już 6000K zbyt zmienia kolory znaków i otoczenia, poza tym widać, że to xenon, a tutaj mam prawie białe światło (niebieska poświata niestety też pozostała).
- Posty: 413
- Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
- Lokalizacja: Zabrze
- Posty: 172
- Dołączył(a): 17 stycznia 2011, o 00:47
- Lokalizacja: Pruszk
maciekpkow napisał(a):ArturS napisał(a): w reflektorach z szkłem falowanym
ryflowanym ;-)
ooo właśnie, brakowało mi słowa :mrgreen: Ale w porównaniu z reflektorami na jednowłóknowych żarówkach świeci to... tak sobie. Mijania ujdą, ale drogowe kicha - cały dół odcięty. Chyba dołożę reflektory dalekosiężne i one będą się załączać zamiast zwykłych długich.
- Posty: 413
- Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
- Lokalizacja: Zabrze
Mam mniej więcej taki zestaw: http://allegro.pl/zestaw-h4-super-slim- ... 02436.html czyli z przetwornicami SLIM. Jest jednak jedna lipa, która najpierw wyszła u kumpla (kupiliśmy zestaw do samochodu, czyli rozdział zestawu i kosztów na dwóch), tzn. jeśli żarnik włoży się tak jak należy, to całe światło skupia się w dość małym punkcie, zamiast świecić na szerokość zgodnie z tym jak na zwykłej żarówce. U mnie na początku było wszystko cacy, więc się zdziwiłem, że znajomy narzeka. W końcu okazało się, ze swój żarnik włożyłem tak, że odstawał kilka mm do tyłu. Jak włożyłem do końca, to zrobiła się kiszka jak u niego. Dzisiaj więc będę grzebał w temacie - trzeba zrobić jakiś dystans żeby żarnik cofnął się 2-3mm w tył. Jak ręcznie go odciągam do tyłu, to z punktowego skupienia (na wprost) robi się normalne widmo, tzn lewa część pozioma, prawa skosem do góry. Być może to tylko problem nielicznych reflektorów - w KLE nawet zwykła żarówka siedzi dość luźno.
[ Dodano: 19 Marzec 2011, 20:17 ]
Zrobiłem z tym porządek, ale już nie mam "Bi", tylko zwykły xenon. W planie na najbliższy czas miałem montaż reflektorów dalekosiężnych i to one będą używane jako światła drogowe, a póki co czeka mnie jazda bez "długich". Ale po kolei. Jako że jest to tzw bixenon za pomocą elektromagnesu przesuwa się stale świecący żarnik, dzięki czemu mamy światła mijania lub drogowe. W teorii, gdyby źródło światła przesuwało się dokładnie w te miejsca, gdzie w normalnej żarówce znajdują się oba żarniki, to byłoby cacy. Jednak małe chińskie rączki zrobiły tak byle było najtaniej, więc w praktyce wszystko lata jak szmata i w żadnym położeniu nie znajduje się tam gdzie powinno. Efekt - razi po gałach kierowców z przeciwnego pasa, widmo światła jest dalekie od zamierzonego, a kierujący wcale nie ma tak super oświetlonej drogi jak się spodziewał.
I tak, patrząc od przodu, żarnik przesunąłem i zablokowałem w mniej więcej tym samym miejscu co w zwykłej żarówce (na czerwono zaznaczone miejsce, gdzie znajdował się żarnik nie zablokowany)
Patrząc od boku również nie było jak należy (zaznaczone na czerwono)
Zablokowany mechanizm zakleiłem szybkoschnącym klejem, z instalacji zestawu xenonowego odłączyłem przewód świateł drogowych i dopiero zamontowałem
Dzięki temu ukazało się normalne, odcięte widmo światła
W oryginale lewa góra była zdrowo oświetlona, centralny środek skupiał światło na niewielkiej powierzchni (jak jakaś latarka), a po bokach nie świeciło tyle co nic.
Niestety moim aparatem nie jestem wstanie bez statywu dobrze zrobić zdjęcia nocą, więc niewiele widać
Ustawiłem moto po prawej stronie jezdni, przeszedłem na lewą i nie razi po gałach - nie widać nawet że to xenon (żarnik 4300K)
Co z długimi? Jak już pisałem będę montował dalekosiężne na gmolach i to mi załatwi sprawę - przełączenie na długie spowoduje ich zaświecenie, a jednocześnie nie będzie gaszony xenon, więc efekt powinien spełnić moje oczekiwania. Oryginalnie, po przełączeni "Bi" na drogowe też była kicha. Światło skupiało się po prostu dalej i wyżej, natomiast nie było nic widać pod kołami na odległość 20-30m - to zapewne przez ten wielki metalowy odbłyśnik.
Tak więc jeśli ktoś zamierza montować bixenon H4, to NIE POLECAM chyba, że do enduraka, gdzie można przyblokować żarnik w jednej pozycji, a do drogowych użyć dodatkowych halogenów. Inaczej będzie lipa. No chyba, że są na rynku żarniki innej konstrukcji, np. z podwójnym żarnikiem, albo takim, który chodzi dokładnie do tych punków gdzie powinien :-?
[ Dodano: 19 Marzec 2011, 20:17 ]
Zrobiłem z tym porządek, ale już nie mam "Bi", tylko zwykły xenon. W planie na najbliższy czas miałem montaż reflektorów dalekosiężnych i to one będą używane jako światła drogowe, a póki co czeka mnie jazda bez "długich". Ale po kolei. Jako że jest to tzw bixenon za pomocą elektromagnesu przesuwa się stale świecący żarnik, dzięki czemu mamy światła mijania lub drogowe. W teorii, gdyby źródło światła przesuwało się dokładnie w te miejsca, gdzie w normalnej żarówce znajdują się oba żarniki, to byłoby cacy. Jednak małe chińskie rączki zrobiły tak byle było najtaniej, więc w praktyce wszystko lata jak szmata i w żadnym położeniu nie znajduje się tam gdzie powinno. Efekt - razi po gałach kierowców z przeciwnego pasa, widmo światła jest dalekie od zamierzonego, a kierujący wcale nie ma tak super oświetlonej drogi jak się spodziewał.
I tak, patrząc od przodu, żarnik przesunąłem i zablokowałem w mniej więcej tym samym miejscu co w zwykłej żarówce (na czerwono zaznaczone miejsce, gdzie znajdował się żarnik nie zablokowany)
Patrząc od boku również nie było jak należy (zaznaczone na czerwono)
Zablokowany mechanizm zakleiłem szybkoschnącym klejem, z instalacji zestawu xenonowego odłączyłem przewód świateł drogowych i dopiero zamontowałem
Dzięki temu ukazało się normalne, odcięte widmo światła
W oryginale lewa góra była zdrowo oświetlona, centralny środek skupiał światło na niewielkiej powierzchni (jak jakaś latarka), a po bokach nie świeciło tyle co nic.
Niestety moim aparatem nie jestem wstanie bez statywu dobrze zrobić zdjęcia nocą, więc niewiele widać
Ustawiłem moto po prawej stronie jezdni, przeszedłem na lewą i nie razi po gałach - nie widać nawet że to xenon (żarnik 4300K)
Co z długimi? Jak już pisałem będę montował dalekosiężne na gmolach i to mi załatwi sprawę - przełączenie na długie spowoduje ich zaświecenie, a jednocześnie nie będzie gaszony xenon, więc efekt powinien spełnić moje oczekiwania. Oryginalnie, po przełączeni "Bi" na drogowe też była kicha. Światło skupiało się po prostu dalej i wyżej, natomiast nie było nic widać pod kołami na odległość 20-30m - to zapewne przez ten wielki metalowy odbłyśnik.
Tak więc jeśli ktoś zamierza montować bixenon H4, to NIE POLECAM chyba, że do enduraka, gdzie można przyblokować żarnik w jednej pozycji, a do drogowych użyć dodatkowych halogenów. Inaczej będzie lipa. No chyba, że są na rynku żarniki innej konstrukcji, np. z podwójnym żarnikiem, albo takim, który chodzi dokładnie do tych punków gdzie powinien :-?
- Posty: 413
- Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
- Lokalizacja: Zabrze
HakerPL1 napisał(a):a co ja będę mówił, od początku wiedziałem że te bi-ksenony na h4 to wielka ściema dlatego w zimie się troszkę pobawiłem i wygląda to tak:
[url=http://images39.fotosik.pl/728/37fe04c12ba11e9fm.jpg]Obrazek[/URL]
świeci przyzwoicie, wygląda ciekawie i ogólnie myślę ze warto było ;-)
To chyba najlepsze co można zrobić przy H4, szczególnie w motocyklach, gdzie nie można założyć dodatkowych reflektorów (czy też raczej będzie do wyglądało wieśniacko). Konstrukcja żarnika bixenona H4 woła o pomstę do nieba :-x
- Posty: 413
- Dołączył(a): 29 czerwca 2010, o 17:57
- Lokalizacja: Zabrze
- Posty: 64
- Dołączył(a): 6 sierpnia 2010, o 17:44
- Lokalizacja: Po
- Posty: 109
- Dołączył(a): 23 stycznia 2011, o 20:05
- Lokalizacja: Wierzchucino
Nie, nie musza.
janeklysy1916, jaki to problem kupić i zamontowac ksenon? Popatrz jakie masz żarówki i na allegro wpisz zestaw HID np H4 jeśli masz żarówki H4 do wyboru do koloru.
Dam tobie taki przykład i wyjaśnienie. W moim motocyklu mam DWA reflektory. w jednym mam żarówkę H4 w drugiej H1. gdy mm włączone światla krótkie (mijania) świeci się tylko H4 na tym słabszym ogniwie :-P a gdy dojebie długie to świeci się ta H1 i H4 na tym mocniejszym. Więc gdy chce teraz zamontowac ksenon do mojego moto to potrzebuje 2 przetwornic do ksenona bo do jednej bedzie ta H1 a do drugiej H4 i kupując taki zestaw trzeba napisać sprzedającemu jakiego typu mają być żarniki np H1, H3, H4, H7. Czaisz Baze ??? :mrgreen:
janeklysy1916, jaki to problem kupić i zamontowac ksenon? Popatrz jakie masz żarówki i na allegro wpisz zestaw HID np H4 jeśli masz żarówki H4 do wyboru do koloru.
Dam tobie taki przykład i wyjaśnienie. W moim motocyklu mam DWA reflektory. w jednym mam żarówkę H4 w drugiej H1. gdy mm włączone światla krótkie (mijania) świeci się tylko H4 na tym słabszym ogniwie :-P a gdy dojebie długie to świeci się ta H1 i H4 na tym mocniejszym. Więc gdy chce teraz zamontowac ksenon do mojego moto to potrzebuje 2 przetwornic do ksenona bo do jednej bedzie ta H1 a do drugiej H4 i kupując taki zestaw trzeba napisać sprzedającemu jakiego typu mają być żarniki np H1, H3, H4, H7. Czaisz Baze ??? :mrgreen:
- Posty: 505
- Dołączył(a): 29 marca 2009, o 10:57
- Lokalizacja: Okolice Opola
tak przegladam własnie te opisy o xenonie, ale jezeli xenon nie jest oryginlny to niebiescy moga dowod zatrzymac, wiem cos o tym bo zamontowałem xenona wsadzilem zarnik 4300 wiec barwa była biała ale jednak...dowod zatrzymany i musialem na przeglad z tym jechac...
- Posty: 31
- Dołączył(a): 1 maja 2011, o 12:49
Mikey, zalezy od policjanta, moj ojciec w vectrze c ma zalozone 8000 i przez 3 lata nikt sie nie czepil chociaz zatrzymywala nas policja nie raz, a co do zywotnosci zarnikow tez jest ok, raz sie przepalil a auto robi spore przebiegi wiec swoje juz wyswiecily, ale tak jak pisza koedzy wyzej, teraz bym zalozyl 4300 bo daje lepsze swiatlo i nie jest niebieski.
- Posty: 78
- Dołączył(a): 28 lutego 2011, o 17:25
- Lokalizacja: Hrubiesz
w aucie jak policjant jest slepy to przejdzie . na kazdym kloszu masz opis jaka zarowka powinna byc zamontowna w danej lampie i jesli policja bedzie miala okres to dowod zatrzyma- chociaz bylem zatrzymywany pare razy i nigdy nie bylo gadki ze cos nie tak z lampa chociaz pytali co to za swiatlo i czy wiem ze tak nie wolno- ale wytlumaczenie ze lepiej mnie widac na drodze zazwyczaj skutkowalo pozytywnie.
co do moto i czujnikow poziomowania takiego przepisu nie ma ze maja byc zamontowane to dotyczy tylko samochodow. co do przechodzenia przegladow na stacji- zalezy jaka stacja - jesli sa kamery to za diabla ci nie podbija przegladu bo sie boja - ale - znam z autopsji przelozenie hida na zwykla zarowke na czas rejestracji jest dosc szybka czynnoscia. co zrobisz po przegladzie to juz twoja sprawa ;-)
co do moto i czujnikow poziomowania takiego przepisu nie ma ze maja byc zamontowane to dotyczy tylko samochodow. co do przechodzenia przegladow na stacji- zalezy jaka stacja - jesli sa kamery to za diabla ci nie podbija przegladu bo sie boja - ale - znam z autopsji przelozenie hida na zwykla zarowke na czas rejestracji jest dosc szybka czynnoscia. co zrobisz po przegladzie to juz twoja sprawa ;-)
- Posty: 1184
- Dołączył(a): 28 lutego 2010, o 21:44
- Lokalizacja: Warszawa
Czyli jak mam 4300 to mi nie zabiora dowodu?
No przeicesz ja tak mialem i niestety policji sie o nie spodobało. Wytłumaczenia nie było, dla nich była krótka piłka ze xenon nie oryginalnie zamontowany jest nie dopuszczalny....
Wniosek jest chyba taki ze zalezy na jakiego policjanta sie trafi... :->
No przeicesz ja tak mialem i niestety policji sie o nie spodobało. Wytłumaczenia nie było, dla nich była krótka piłka ze xenon nie oryginalnie zamontowany jest nie dopuszczalny....
Wniosek jest chyba taki ze zalezy na jakiego policjanta sie trafi... :->
- Posty: 31
- Dołączył(a): 1 maja 2011, o 12:49
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości