Strona 3 z 4

PostNapisane: 9 grudnia 2014, o 10:00
przez Carry
Z racji że twoja dycha nie ma grup zapłonowych to nie ma też TRE. Co nie znaczy że w związku z biegami nie łączą się inne obostrzenia...

PostNapisane: 21 stycznia 2015, o 20:47
przez Jasiooooo
Koledzy proszę o podpowiedzi w moim temacie ponieważ dotyczy on też mapowania silnika :) a jest to pilna sprawa a widzę że tu mądre osoby się wypowiadają w kwestii przeróbek :) pozdrawiam
http://www.mojekawasaki.pl/viewtopic.php?t=22285

PostNapisane: 11 marca 2015, o 17:27
przez Carry
Sezon się zbliża więc wrzucam listę obecnie obsługiwanych przez Nas modeli:) Wszystkie podlegają pod opcję podstawową oraz rozszerzoną (autotune). W razie pytań piszcie lub dzwońcie:)

Suzuki
    GSX1300R (Hayabusa)   2002  -  2014 
    GSX-R 600   2004  -  2014 
    GSX-R 750   2004  -  2014 
    GSX-R 1000   2003  -  2014 
    GSX1300BK (B-King)   2007  -  2012 
    GSR 750   2011  -  2014 
    GSR 600   2006  -  2010 
    SV 1000   2005  -  2008 
    GSF 1250 (Bandit)   2007  -  2010 
    GSF 650 (Bandit)   2007  -  2010 
    M109R  2006  -  2010 
    SV 650   2007  -  2010 
    SFV 650 SV 650S (Gladius)  2009  -  2015 

Kawasaki
   ZX10R  2004  -  2014 
    ZX14R / ZZR1400  2012  -  2014 
    ZX14 / ZZR1400  2006  -  2011 
    ZX6R   2005  -  2014 
    ZX6RR   2005  -  2006 
    Z1000  2010  -  2015 
    Z1000SX / Ninja 1000  2011  -  2015 
    Z800  2012  -  2014 
    ER-6n  2006  -  2014 
    EX650 - Ninja 650  2006  -  2014 
    EX250R / Ninja 250  2013  -  2014 
    EX300 - Ninja 300  2013  -  2014 
    1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14  2008  -  2014 

Jednocześnie pracujemy nad dostępem do Hondy i Yamahy więc do sezonu i te marki powinny wskoczyć do oferty:)

PostNapisane: 12 marca 2015, o 13:28
przez songoku
4 gen robisz pełny reflash?

PostNapisane: 12 marca 2015, o 15:03
przez Carry
Robimy:)

PostNapisane: 13 marca 2015, o 11:40
przez songoku
no to gratsy a w cenie jakiej? :-)

pytam z ciekawości bo ja już po ;-)

PostNapisane: 13 marca 2015, o 13:40
przez Carry
U nas są tylko 2 kwoty:

500 za podstawe
i
1230 za rozszerzoną:)

PostNapisane: 13 marca 2015, o 14:16
przez songoku
a czym się różni podstawowe i rozszerzone? :-)

PostNapisane: 13 marca 2015, o 18:43
przez Carry
Nie czytamy na bieżąco?:P


Carry napisał(a):Moi drodzy, the waiting time is over:)

Jak to zwykle bywa było opoóźnienie (załatwił nas sezon kawalerskich i innych wesel) ale wreszcie się udało i wracamy do gry:)

Nasza firma nazywa się Mototune - możecie nas znaleźć pod adresem http://www.mototune.pl - strona nie jest jeszcze skończona, znajdzie się na niej znacznie więcej informacji, ale na dobry początek podstawy już tam są:)

Obecnie nasza oferta podzielona jest na 2 usługi:

- Flash z lub bez gotową mapą paliwa - nazwijmy to usługą podstawową

- Strojenie pod AFR (plus flash) - nazwijmy to usługą premium ;)

Usługa podstawowa to to samo co robiliśy wcześniej, tyle że gotowe mapy paliwa to już nie tylko PC i Baazaz ale również te zmodyfikowane przez nas na bazie zebranej do tej pory bazy danych wykresów itp:) - czyli tylko lepiej!

Usługa premium to usługa podstawowa rozszerzona o przygotowanie mapy paliwa pod konkretne moto - czegoś takeigo jeszcze nie widziałem;)

Do usługi podstawowej potrzebujemy tylko kompa, plus info co mamy zmienić. Usługa premium to inna bajka - spotykamy się, montujemy sprzęt pomiarowy, użytkownik lata jakies 3-4 razy po pół godziny po okolicy a my w międzyczasie zbieramy dane i wykonujemy flashe. Po 3 sesji temat jest skończony i mapa paliwa jest idelnie zestrojona z moturem - trwa to łącznie około 5 godzin. Potem wyciągamy sprzęt i machamy białą chusteczką w stronę odjeżdżającego (zadowolonego) klienta:)

Jednoczeście jesteśmy w stanie robić 2 usługi premium jednoczeście (2 motocykle na raz) co do flashy standardowych tak jak dawniej, poczta, lub szybkie spotkanie żeby przekazać nam ECU.

Z racji że poczynione zostały pewnie inwestycje oraz każda usługa jest potwierdzona kwitem - ceny usług rónież musiały zostać zmienione, więć oto obecny cennik:

Usługa podstawowa

Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:

450 zł netto (plus wysyłki)

Dla użytkownika forum (przynajmniej 10 napisanych postów, aktywne konto) przy podaniu magicznego hasła MOJEKAWASAKI oraz swojego Nicku:

400 zł netto (plus wysyłki) (10% rabatu)

Usługa premium

Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:

1200 zł netto

Dla użytkownika forum (przynajmniej 10 napisanych postów, aktywne konto) przy podaniu magicznego hasła MOJEKAWASAKI oraz swojego Nicku:

1000 zł netto (20% rabatu)

Jeśli będzie zainteresowanie jesteśmy w stanie dojechać do konkretnego miasta i na miejscu zrobić kilka strojeń (przynajmniej 2 umówione osoby, + koszt paliwa).

Na stronie podane są nasze numery telefonów - chociaż najlepiej będzie jak umawiać będziemy się mailowo żeby niczego nie pominąć.

Póki co to tyle, niedługo wrzuce kolejne informacje z modelami, wolnymi terminami, możliwościami i efektami - tak więc jak zawsze stay tuned!

Zapraszam gorąco do dyskusji:)

PostNapisane: 17 marca 2015, o 10:45
przez cobratw
witam
duża zeta jest a co z małą? (z750)

PostNapisane: 17 marca 2015, o 12:46
przez Carry
Ktory rocznik?

Najlepiej podaj numer ECU

Nie mamy tego w produkcji ale możliwe że zrobione mam jużdefinicje więc możnaby było machnąć:)

PostNapisane: 17 marca 2015, o 14:43
przez cobratw
prawdopodobnie 2007 bo jestem w trakcie zakupu, jak będzie już u mnie to napiszę.

PostNapisane: 17 marca 2015, o 22:41
przez songoku
no fakt nie czytam na bieżąco :-)
Dzięki za odpowiedź. Chętnie bym sprawdził swoje moto i po Waszym reflashu na hamowni, Ciekawe czy by jakies różnice wyszły :-D

Tylko setup by musiał być ten sam a jak mam coś tam pogrzebane. No tak czy inaczej ciekawi mnie to :-D

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 30 marca 2015, o 12:03
przez Carry
Z racji na zmianę wyglądu forum trochę postów wyparowało, wrzucam więc ostatni jaki był dodany:)

Carry napisał(a):Na naszej stronie umieściliśmy kolejny artykuł opisujący efekty reflashu Suzuki Gsx-r 750 K7 - wreszcie obiecywane wykresy z hamowni!

Link do artykułu

Zapraszamy do lektury:)

Dodatkowo miło mi poinformować że do obsługiwanych modeli zaczyna wchodzić Yamaha!

Obecna lista modeli wygląda następująco:

Suzuki
    GSX1300R (Hayabusa)   2002  -  2014 
    GSX-R 600   2004  -  2014 
    GSX-R 750   2004  -  2014 
    GSX-R 1000   2003  -  2014 
    GSX1300BK (B-King)   2007  -  2012 
    GSR 750   2011  -  2014 
    GSR 600   2006  -  2010 
    SV 1000   2005  -  2008 
    GSF 1250 (Bandit)   2007  -  2010 
    GSF 650 (Bandit)   2007  -  2010 
    M109R  2006  -  2010 
    SV 650   2007  -  2010 
    SFV 650 SV 650S (Gladius)  2009  -  2015 

Kawasaki
   ZX10R  2004  -  2014 
    ZX14R / ZZR1400  2012  -  2014 
    ZX14 / ZZR1400  2006  -  2011 
    ZX6R   2005  -  2014 
    ZX6RR   2005  -  2006 
    Z1000  2010  -  2015 
    Z1000SX / Ninja 1000  2011  -  2015 
    Z800  2012  -  2014 
    ER-6n  2006  -  2014 
    EX650 - Ninja 650  2006  -  2014 
    EX250R / Ninja 250  2013  -  2014 
    EX300 - Ninja 300  2013  -  2014 
    1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14  2008  -  2014 

Yamaha
R1 2002-2006 (tylko usługa podstawowa, autotune pojawi się w sezonie)
R6 2003-2006 (tylko usługa podstawowa, autotune pojawi się w sezonie)

Już niedługo nowsze R1 i R6 no i czekamy na Honde!

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 5 kwietnia 2015, o 18:38
przez Braffo
Zx6r 2003r nie znalazłem na liście, dało by się cos zrobić ?
ninja na krótkim wydechu scorpiona i filtr powietrza k&n, takie flashowanie w tym modelu wniosło by jakiś odczuwalny przyrost mocy?
Oraz w niektórych suzuki są dwie mapy zapłonowe, i można zmieniać z mocniejszej na słabszą i odwrotnie, takie coś da się zrobić w kawasaki?

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 6 kwietnia 2015, o 12:20
przez Carry
Da się tak zrobić żeby podczas jazdy zmieniać mapy.

Przyrost też spokojnie byłby widoczny i odczuwalny

Podaj nr ECU, sprawdzę jakie mamy możliwości:)

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 26 maja 2015, o 13:07
przez phantarei
Hej
Macie już jakieś sprawdzone mapy pod zx10r 2011- ?
Interesuje mnie coś takiego
-usunięcie kata
-filtr powietrza Bmc street
-krótki akrap http://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/ ... yearId=764

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 2 czerwca 2015, o 18:54
przez Carry
Ciężkie pytanie, robiliśmy kilka dyszek w tym roczniku ale bez autotune tylko na zdalnej mapie... użytkownicy wypowiadali się pozytywnie ale to tyle

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 24 czerwca 2015, o 18:55
przez Carry
Pracowity miesiąc... K9 1000, K6 1000, GSF 1250 i VLR 1800 (przerobiony na VZR 1800) wystrojone poprzez autotune:)

Sprzęty czują się dobrze a ich użytkownicy zmęczeni przejazdami;)

Sezon w pełni więc zapraszam do umawiania terminów:) Mam nadzieję, że niedługo wrzucę jakieś opinie (chyba, że użytkownicy sami coś ciekawego napiszą:))

Co do kontaktu to walcie na facebooka, telefon (600403686) - mail szwankuje więc tam nie pisać:)

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 16 lipca 2015, o 19:13
przez Carry
Dzięki uprzejmości Przemka (Baba_zanetti) i Seby (Łysy) udało się wreszcie wystroić i zmierzyć mój projekt:)

(Swoją drogą to nie wiem czy wiecie ale Przemek otworzył prężnie działający warsztat z pierwszej klasy hamownią (nie taką która wypluwa 600 kuni a za 2 dni bez zmian w moto 700) a za pomiar bierze tylko 150 zł i możliwe są rabaty:P)

Pacjent:
Suzuki GSX-R 600 K6

Modyfikacje:
- Wydech przelotowy
- Filtr Pipercross
- V-Stacks
- Doloty o zwiększonej średnicy

Mapa stock to standardowa mapa tego modelu bez żadnych zmian

Mapa finalna to mapa ze zmianami:
- Zapłon +4
- STP 100% w całym zakresie
- TRE
- Strojenie autotune z log boxem podczas jazdy (bez użycia hamowni)

Wyniki poniżej:) Pomiary robione były jeden po drugim (podmiana wsadu w ECU) więc czynniki pogodowe zostawiamy za sobą. Co do AFR to jeśli są zainteresowanie to mogę wrzucić logi i zalogowane AFR podczas jazdy. Pomiar AFR na hamowni mija się z celem:)

Czekam na opinie, różnica widoczna jest raczej gołym okiem:)

Obrazek

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 19 lipca 2015, o 12:43
przez Carry
Strojenie dało efekty:) Nasza maszyna testowa (czyli mój motocykl) został przetestowany na zawodach na 1/4 mili na lotnisku w Dajtkach koło Olsztyna przez Sebastiana Szymańskiego.

Efekt poniżej - zawody wygrane z czasem 10,951 ET - Pokonane motocykle to CBR 600 i R6 (obie torowe z QS i innymi bajerami) oraz Gix 750.

Jednocześnie Wielkie dzięki dla Przemka ze Speedbike.pl za pomoc:)

Obrazek
Obrazek

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 26 stycznia 2016, o 19:28
przez marecky
Tak tu zapytam, panowie którzy macie ZX10 od roku 2011 w górę, fleshowaliscie kompy i gdzie( jakieś dane firmy), możecie coś powiedzieć więcej.
Mam plan zakupić dychę 2012 ale gdzie nie zapytam do każdy twierdzi że nie jedzie, dopiero wkręca się po 8k obrotów
Przerabiałem podobny temat jak miałem zx10 2009 i to zapier...o jak trzeba, zresztą gixa K6 fleshowałem u carrego i bylo malina.
Da się coś zrobić ze szpejami po 2011 czy spowrotem pójść w gixa K9 w wzwyż ?

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 27 stycznia 2016, o 02:44
przez Hajcu
Nie czuję się kompetentny, bo zx10r po 2012 nie mam i nie miałem, ale tu masz świetny artykuł na temat tej dychy: http://www.sportrider.com/sportbike-gear/kawasaki-zx-10r-reflashed-ecu-attack-rearsets-akrapovic-exhaust-and-more-literbike.

Jest tam napisane, że po zrobieniu reflashu ECU bez strojenia na hamowni i bez żadnych innych modów na seryjnym wydechu i z katalizatorem (!) osiągnięto 15 KM, osiągając wynik seryjnego BMW S1000RR. Ponadto ściągnięto wszelkie kagańce, dołożono 600 obr do limitera i ściągnięto ogranicznik prędkości. Dalej jest napisane, że dodanie układu Akrapa z decatem nie podniosło znacznie max mocy, ale wzmocniło niski i średni zakres obrotów.

Na stronie ECUnleashed twierdzą, że jest to najbardziej zdławiony fabrycznie motocykl sportowy, ale posiadający ogromny potencjał.
Profesjonalny reflash kompa robią m. in. we Wrocławiu w Toxic Moto, może warto by było do chłopaków zadzwonić i pogadać jak to wygląda

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 27 stycznia 2016, o 18:24
przez marecky
O właśnie coś takiego mi chodziło, właśnie nieskumałem że we Wrocku zajmują się refeshem.
Co do pomiaru z linku to fakt, ale mam uczucia mieszane ,bo testerem była "10" wersji usa a ona wiadomo wychodziła okrojona(skastrowana moc), więc sam wiesz, EU to już pełna łycha tylko te brak niskiego i średniego zakresu
Dycha `09 zapier.....a jak złoto i boję się że będzie mi trochę brakować!
Ciekaw jestem jak Carry czy ogarnia sprawę, może się sam wypowie co i jak.Najlepiej jeszcze jakby ktoś napisał co temat ogarniał i wyraził swoją opinię.
Pozdro i czekam dalej!

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 31 stycznia 2016, o 00:02
przez Carry
Robiłem takie 2 z odblokowaniem i zmianą map paliwa (jedna na mapach PC a druga na AFR robiona) obaj zadowoleni ale bez pomiarów bo to w zeszłym roku robiłem i nie było jeszcze sprawnej hamowni:)

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 31 stycznia 2016, o 00:03
przez Carry
Szanowni,

Nadchodzący sezon będzie najprawdopodobniej ostatnim, którym będę zajmował się ECU hackingiem. Jeżeli jesteś zainteresowany jakąkolwiek ingerencją w ECU skontaktuj się ze mną szybko. Będe funkcjonował dopóki nie sprzedam sprzętu/wiedzy/itp.

Osoby zainteresowane zakupem sprzętu i nie tylko zapraszam na priv lub kontaktujcie się telefonicznie w kwestii ustalenia warunków odkupu.

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 11 lutego 2016, o 23:55
przez kozik_93
Carry, ja się piszę na 100% w tygodniu podeślę Ci numer kompa tak jak się umawialiśmy bo ostatni miesiąc był ciężki...

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 12 lutego 2016, o 00:18
przez Carry
No problemo:) czekam:)

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 17 lutego 2016, o 00:01
przez kozik_93
Poszło PW.

Re: ECU flash by Carry

PostNapisane: 28 lutego 2016, o 18:55
przez Carry
A tu taka ciekawostka:)

Poszedłem w ceramike, wydech plus silnik (temperatura i obniżenie strat na powierzchniach ciernych), do tego cienka uszczelka i... poniżej wyniki;) jest moc!

Wykres mojego szrota po ceramice, jak widać przybyło (nadal przed strojeniem, a będzie ze zmianą AFR więc będzie jeszcze większa moc) około 9 koni na kole (względem już wystrojonego):

Obrazek

Tutaj macie obecne wykresy:

Obrazek

Ale żeby pokazać wam to inaczej to zrobilismy tego samego dnia pomiary innych moto:)

Tutaj zestawienie z GSXR 600 K6 ale w pełni seryjny:

Obrazek


Motocykle były mierzone jeden po drugim, jak widać różnica jest znaczna:)

no i na koniec porównianie z CBR600RR:

Obrazek


Komentarze zbędne:)

Postaram się go wystroić dynamicznie do końca Marca i wtedy dam ostateczne wyniki:)

Duże podziękowania dla Speedbike (Przemek Badowski) i Piotra Podstawki za kawał dobrej roboty przy projekcie:)