Napisane: 9 grudnia 2014, o 10:00
Z racji że twoja dycha nie ma grup zapłonowych to nie ma też TRE. Co nie znaczy że w związku z biegami nie łączą się inne obostrzenia...
Wszystko o Motocyklach Kawasaki
https://mojekawasaki.pl/
Carry napisał(a):Moi drodzy, the waiting time is over:)
Jak to zwykle bywa było opoóźnienie (załatwił nas sezon kawalerskich i innych wesel) ale wreszcie się udało i wracamy do gry:)
Nasza firma nazywa się Mototune - możecie nas znaleźć pod adresem http://www.mototune.pl - strona nie jest jeszcze skończona, znajdzie się na niej znacznie więcej informacji, ale na dobry początek podstawy już tam są:)
Obecnie nasza oferta podzielona jest na 2 usługi:
- Flash z lub bez gotową mapą paliwa - nazwijmy to usługą podstawową
- Strojenie pod AFR (plus flash) - nazwijmy to usługą premium ;)
Usługa podstawowa to to samo co robiliśy wcześniej, tyle że gotowe mapy paliwa to już nie tylko PC i Baazaz ale również te zmodyfikowane przez nas na bazie zebranej do tej pory bazy danych wykresów itp:) - czyli tylko lepiej!
Usługa premium to usługa podstawowa rozszerzona o przygotowanie mapy paliwa pod konkretne moto - czegoś takeigo jeszcze nie widziałem;)
Do usługi podstawowej potrzebujemy tylko kompa, plus info co mamy zmienić. Usługa premium to inna bajka - spotykamy się, montujemy sprzęt pomiarowy, użytkownik lata jakies 3-4 razy po pół godziny po okolicy a my w międzyczasie zbieramy dane i wykonujemy flashe. Po 3 sesji temat jest skończony i mapa paliwa jest idelnie zestrojona z moturem - trwa to łącznie około 5 godzin. Potem wyciągamy sprzęt i machamy białą chusteczką w stronę odjeżdżającego (zadowolonego) klienta:)
Jednoczeście jesteśmy w stanie robić 2 usługi premium jednoczeście (2 motocykle na raz) co do flashy standardowych tak jak dawniej, poczta, lub szybkie spotkanie żeby przekazać nam ECU.
Z racji że poczynione zostały pewnie inwestycje oraz każda usługa jest potwierdzona kwitem - ceny usług rónież musiały zostać zmienione, więć oto obecny cennik:
Usługa podstawowa
Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:
450 zł netto (plus wysyłki)
Dla użytkownika forum (przynajmniej 10 napisanych postów, aktywne konto) przy podaniu magicznego hasła MOJEKAWASAKI oraz swojego Nicku:
400 zł netto (plus wysyłki) (10% rabatu)
Usługa premium
Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:
1200 zł netto
Dla użytkownika forum (przynajmniej 10 napisanych postów, aktywne konto) przy podaniu magicznego hasła MOJEKAWASAKI oraz swojego Nicku:
1000 zł netto (20% rabatu)
Jeśli będzie zainteresowanie jesteśmy w stanie dojechać do konkretnego miasta i na miejscu zrobić kilka strojeń (przynajmniej 2 umówione osoby, + koszt paliwa).
Na stronie podane są nasze numery telefonów - chociaż najlepiej będzie jak umawiać będziemy się mailowo żeby niczego nie pominąć.
Póki co to tyle, niedługo wrzuce kolejne informacje z modelami, wolnymi terminami, możliwościami i efektami - tak więc jak zawsze stay tuned!
Zapraszam gorąco do dyskusji:)
Carry napisał(a):Na naszej stronie umieściliśmy kolejny artykuł opisujący efekty reflashu Suzuki Gsx-r 750 K7 - wreszcie obiecywane wykresy z hamowni!
Link do artykułu
Zapraszamy do lektury:)
Dodatkowo miło mi poinformować że do obsługiwanych modeli zaczyna wchodzić Yamaha!
Obecna lista modeli wygląda następująco:
Suzuki
GSX1300R (Hayabusa) 2002 - 2014
GSX-R 600 2004 - 2014
GSX-R 750 2004 - 2014
GSX-R 1000 2003 - 2014
GSX1300BK (B-King) 2007 - 2012
GSR 750 2011 - 2014
GSR 600 2006 - 2010
SV 1000 2005 - 2008
GSF 1250 (Bandit) 2007 - 2010
GSF 650 (Bandit) 2007 - 2010
M109R 2006 - 2010
SV 650 2007 - 2010
SFV 650 SV 650S (Gladius) 2009 - 2015
Kawasaki
ZX10R 2004 - 2014
ZX14R / ZZR1400 2012 - 2014
ZX14 / ZZR1400 2006 - 2011
ZX6R 2005 - 2014
ZX6RR 2005 - 2006
Z1000 2010 - 2015
Z1000SX / Ninja 1000 2011 - 2015
Z800 2012 - 2014
ER-6n 2006 - 2014
EX650 - Ninja 650 2006 - 2014
EX250R / Ninja 250 2013 - 2014
EX300 - Ninja 300 2013 - 2014
1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14 2008 - 2014
Yamaha
R1 2002-2006 (tylko usługa podstawowa, autotune pojawi się w sezonie)
R6 2003-2006 (tylko usługa podstawowa, autotune pojawi się w sezonie)
Już niedługo nowsze R1 i R6 no i czekamy na Honde!