ECU flash by Carry
Moderator: michu
ECU flash by Carry
Witam,
Zajmuje się Flashowaniem ECU tzn nadgrywaniem oryginalnego oprogramowania modułu zapłonowego odpowiednio przerobionym oprogramowaniem, dla poprawy osiągnięć i zmiany różnych funkcji. Temat jest znany na forum i stale rozwijany bezpośrednio przeze mnie (jestem współautorem oprogramowania WRT: http://www.woolichracing.com/Default.aspx).
Chciałbym zaoferować flash do twojego motocykla z dowolnymi (możliwymi) zmianami w cenie 200 zł (plus ew przesyłki). Wystarczy że wyślesz mi ECU i w międzyczasie ustalimy co chciałbyś zmienić. Cena flasha dotyczy 1-szego flasha, jeżeli po jakimś czasie chciałbyś jeszcze coś zmienić to każdy kolejny jest to 50% ceny poprzedniego:) (100, 50, 25 itd). W każdym momencie jest możliwość powrotu do seryjnej mapy.
Zapraszam do tematu po więcej informacji:
http://gsxr-forum.pl/viewtopic.php?f=90&t=2399
(Ja zaniechałem wypowiedzi w temacie z przyczyn prywatnych)
Poniżej wklejam modele które w tym momencie obsługujemy:
Suzuki:
GSF 1250 (Bandit) 2007-2010
GSF 650 (Bandit) 2009-2010
GSR 600 2006-2010
GSR 750 2011-2013
GSX1300BK (B-King) 2008-2012
GSX1300R (Hayabusa) 2002-2012
GSX-R 1000 2003-2012 (Na dniach 2013)
GSX-R 600 2004-2012
GSX-R 750 2004-2012
SV 1000 2005-2008 (Na dniach 2003-2004 i 2009-2010)
Kawasaki:
ZX10R 2008-2012 (Na dniach 2006-2007)
ZX14R 2012-2013
ZX6R 2005-2012 (Na dniach 2003-2004)
Baza modeli rozwija się non-stop gdyż wciąż pracujemy nad implementacją kolejnych motocykli. W niedługim czasie pojawi się również Yamaha (na pierwszy rzut pójdzie Kawasaki).
A teraz to co najważniejsze czyli co można zmieniać i robić:)
- Zmiany w mapach paliwa
- Zmiany w mapach zapłonu
- xTRE
- Zmiany ograniczników prędkości
- Zmiany ograniczników obrotów
- Programowanie Turbo na ECU
- Możliwość zgrania Quickshiftera z ECU
- Przestawienie wartości włączenia oraz wyłącznie wiatraka
- Zmiany w mapach drugich przepustnic
- Zmiany w mapach amorka skrętu
- Wyłączanie/włączanie sondy lambda
- Wyłączanie/włączanie zaworu PAIR
- Zmiany wartości map ABC
- Tworzenie podwójnych map do modeli <K7
- Tworzenie podwójnego zestawu map ABC w modelach >K7
- Zmiana oprogramowania na inny model (SWAP)
-Itd, itp i wiele więcej:)
Nie wszystkie funkcje dostępne są we wszystkich motocyklach!
Jeżeli masz pytania dotyczące modeli, możliwości, terminów itp zapraszam do napisania PW. Zawsze staram się szybko i rzeczowo odpowiadać:)
Zajmuje się Flashowaniem ECU tzn nadgrywaniem oryginalnego oprogramowania modułu zapłonowego odpowiednio przerobionym oprogramowaniem, dla poprawy osiągnięć i zmiany różnych funkcji. Temat jest znany na forum i stale rozwijany bezpośrednio przeze mnie (jestem współautorem oprogramowania WRT: http://www.woolichracing.com/Default.aspx).
Chciałbym zaoferować flash do twojego motocykla z dowolnymi (możliwymi) zmianami w cenie 200 zł (plus ew przesyłki). Wystarczy że wyślesz mi ECU i w międzyczasie ustalimy co chciałbyś zmienić. Cena flasha dotyczy 1-szego flasha, jeżeli po jakimś czasie chciałbyś jeszcze coś zmienić to każdy kolejny jest to 50% ceny poprzedniego:) (100, 50, 25 itd). W każdym momencie jest możliwość powrotu do seryjnej mapy.
Zapraszam do tematu po więcej informacji:
http://gsxr-forum.pl/viewtopic.php?f=90&t=2399
(Ja zaniechałem wypowiedzi w temacie z przyczyn prywatnych)
Poniżej wklejam modele które w tym momencie obsługujemy:
Suzuki:
GSF 1250 (Bandit) 2007-2010
GSF 650 (Bandit) 2009-2010
GSR 600 2006-2010
GSR 750 2011-2013
GSX1300BK (B-King) 2008-2012
GSX1300R (Hayabusa) 2002-2012
GSX-R 1000 2003-2012 (Na dniach 2013)
GSX-R 600 2004-2012
GSX-R 750 2004-2012
SV 1000 2005-2008 (Na dniach 2003-2004 i 2009-2010)
Kawasaki:
ZX10R 2008-2012 (Na dniach 2006-2007)
ZX14R 2012-2013
ZX6R 2005-2012 (Na dniach 2003-2004)
Baza modeli rozwija się non-stop gdyż wciąż pracujemy nad implementacją kolejnych motocykli. W niedługim czasie pojawi się również Yamaha (na pierwszy rzut pójdzie Kawasaki).
A teraz to co najważniejsze czyli co można zmieniać i robić:)
- Zmiany w mapach paliwa
- Zmiany w mapach zapłonu
- xTRE
- Zmiany ograniczników prędkości
- Zmiany ograniczników obrotów
- Programowanie Turbo na ECU
- Możliwość zgrania Quickshiftera z ECU
- Przestawienie wartości włączenia oraz wyłącznie wiatraka
- Zmiany w mapach drugich przepustnic
- Zmiany w mapach amorka skrętu
- Wyłączanie/włączanie sondy lambda
- Wyłączanie/włączanie zaworu PAIR
- Zmiany wartości map ABC
- Tworzenie podwójnych map do modeli <K7
- Tworzenie podwójnego zestawu map ABC w modelach >K7
- Zmiana oprogramowania na inny model (SWAP)
-Itd, itp i wiele więcej:)
Nie wszystkie funkcje dostępne są we wszystkich motocyklach!
Jeżeli masz pytania dotyczące modeli, możliwości, terminów itp zapraszam do napisania PW. Zawsze staram się szybko i rzeczowo odpowiadać:)
Carry z moich info wynika, że do tej pory reflash ECU w ZX10R 4 gen robił tylko Piasini (IT) oraz Guhl(USA) - wszelkie inne źródła działały na ich oprogramowaniu i sprzecie Jeśli to co mówisz działa to na prawdę świetna wiadomość. Chętnie bym skorzystał, ale mój ECU w zeszłą zima powędrował bezpośrednio do Piasiniego.
p.s
bierzesz odpowiedzialność, jesli ECU sie wysra podczas reflasha? ;-)
p.s
bierzesz odpowiedzialność, jesli ECU sie wysra podczas reflasha? ;-)
- Posty: 873
- Dołączył(a): 20 listopada 2011, o 18:04
- Lokalizacja: DC
Wspolpracuje z forma Woolich Racing Tuned http://www.woolichracing.com/tuned/. Szef projektu to Justin Woolich ktory jednoczesnie jest autorem glownyn programu Ecu Editor. Zajmuje sie pisaniem definicji wyciaganiem kodu z kompow itd itp:)
Zawsze siedzielismy w Suzuki i teraz mocno wzielismy sie za kawasaki i te modele ktore wypisalem sa juz w produkcji tzn mozna poprostu dzialac:)
Jasne ze biore odpowiedzialnosc, ale nigdy mi sie to nie zdazylo i do tej pory po okolo 200 zrobionych kompow nic sie zlego z nimi nei stalo:)
Piasiniego znam i uwazam go za zdzierce bo te ceny ktore rzuca to naprawde kosmos...
Jezeli chodzi o cene to 200 zl to cena do Suzuki, do Kawasaki bedzie to kwoata 300 zl (chyba ze ktos ze mna nakawasaki umawial sie wczesniej) - generalnei wszystko juz indywidualnie sie ustala;)
Swoja droga bezposrednio wspolpracujemy (temat robie kumplem) z Przemkiem Badowskim (baba_zanetti) czyli rekordzista polski na 1/4 mili. W tym momencie stroimy mu nowe moto na zawody (K7 turbo) i wszystko robimy na kompie oryginalnym w sensie bez zadnych piggybox:) tylko logger i ECU:)
Zawsze siedzielismy w Suzuki i teraz mocno wzielismy sie za kawasaki i te modele ktore wypisalem sa juz w produkcji tzn mozna poprostu dzialac:)
Jasne ze biore odpowiedzialnosc, ale nigdy mi sie to nie zdazylo i do tej pory po okolo 200 zrobionych kompow nic sie zlego z nimi nei stalo:)
Piasiniego znam i uwazam go za zdzierce bo te ceny ktore rzuca to naprawde kosmos...
Jezeli chodzi o cene to 200 zl to cena do Suzuki, do Kawasaki bedzie to kwoata 300 zl (chyba ze ktos ze mna nakawasaki umawial sie wczesniej) - generalnei wszystko juz indywidualnie sie ustala;)
Swoja droga bezposrednio wspolpracujemy (temat robie kumplem) z Przemkiem Badowskim (baba_zanetti) czyli rekordzista polski na 1/4 mili. W tym momencie stroimy mu nowe moto na zawody (K7 turbo) i wszystko robimy na kompie oryginalnym w sensie bez zadnych piggybox:) tylko logger i ECU:)
Z tym robieneim przez Pana Zenka totez zalezy jaki model:)
Ogolem jest Ecu Editor gdzie mozna sobie zrobic za darmo jak sie ma wiazke takeigo kompa jak sie ma wiedze pinout itp. Ale zeby temat rozwianc to juz zupelnie inna historia:)
Ja zajalem sie tym jakeis 2 lata temu i nareszcie sa tego efekty wymierne czyli pierwsze kawasaki juz sa flashowane a to nie prosty temat:)
Codo mitsubishi to fakt ze jest to sporo trudniejsze niz Denso ale I kawa i Suza sa na Mitsubishi i Denso robione, wszystko zalezy od modelu:) jesli chodzi o Denso to latwa jest struktura pliku. Mitsubushi jak zawsze musieli cos pojebac xD
[ Dodano: 11 Czerwiec 2013, 10:04 ]
Siemanko:)
Now wieści z frontu;)
Obecnie obsługiwane modele:
ZX6R 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012,
ZX10R 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
ZX14R 2012, 2013,
ZX6RR 2005, 2006,
ZX14 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011,
Suzuki:
GSX1300R (Hayabusa) 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX-R 600 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX-R 750 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX-R 1000 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX1300BK (B-King) 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012,
GSR 750 2011, 2012, 2013,
GSR 600 2006, 2007, 2008, 2009, 2010,
SV 1000 2005, 2006, 2007, 2008,
GSF 1250 (Bandit) 2007, 2008, 2009, 2010,
GSF 650 (Bandit) 2007, 2008, 2009, 2010,
jak cos to zapraszam:)
Ogolem jest Ecu Editor gdzie mozna sobie zrobic za darmo jak sie ma wiazke takeigo kompa jak sie ma wiedze pinout itp. Ale zeby temat rozwianc to juz zupelnie inna historia:)
Ja zajalem sie tym jakeis 2 lata temu i nareszcie sa tego efekty wymierne czyli pierwsze kawasaki juz sa flashowane a to nie prosty temat:)
Codo mitsubishi to fakt ze jest to sporo trudniejsze niz Denso ale I kawa i Suza sa na Mitsubishi i Denso robione, wszystko zalezy od modelu:) jesli chodzi o Denso to latwa jest struktura pliku. Mitsubushi jak zawsze musieli cos pojebac xD
[ Dodano: 11 Czerwiec 2013, 10:04 ]
Siemanko:)
Now wieści z frontu;)
Obecnie obsługiwane modele:
ZX6R 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012,
ZX10R 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
ZX14R 2012, 2013,
ZX6RR 2005, 2006,
ZX14 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011,
Suzuki:
GSX1300R (Hayabusa) 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX-R 600 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX-R 750 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX-R 1000 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX1300BK (B-King) 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012,
GSR 750 2011, 2012, 2013,
GSR 600 2006, 2007, 2008, 2009, 2010,
SV 1000 2005, 2006, 2007, 2008,
GSF 1250 (Bandit) 2007, 2008, 2009, 2010,
GSF 650 (Bandit) 2007, 2008, 2009, 2010,
jak cos to zapraszam:)
Wieczorem sprawdze w programie i odpisze:)
wrzucam update modeli które możemy wykonać:
Kawasaki
ZX6R 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
ZX10R 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
ZX14R 2012, 2013, 2014
ZX14 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
ZX6RR 2005, 2006
Z1000SX 2011, 2012, 2013
Z1000 2010, 2011, 2012, 2013
ER6n 2006, 2007, 2008
1400 GTR 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
ZG 1400 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
Suzuki
GSX1300R 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX-R 600 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX-R 750 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX-R 1000 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX1300BK 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
GSR 750 2011, 2012, 2013, 2014
GSR 600 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
SV 1000 2005, 2006, 2007, 2008
GSF 1250 2007, 2008, 2009, 2010
GSF 650 2007, 2008, 2009, 2010
M109R 2006, 2007, 2008, 2009
I jużniedługo (kilka miesięcy)
Yamaha
YZF-R1 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
YZF-R6 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
wrzucam update modeli które możemy wykonać:
Kawasaki
ZX6R 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
ZX10R 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
ZX14R 2012, 2013, 2014
ZX14 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
ZX6RR 2005, 2006
Z1000SX 2011, 2012, 2013
Z1000 2010, 2011, 2012, 2013
ER6n 2006, 2007, 2008
1400 GTR 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
ZG 1400 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
Suzuki
GSX1300R 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX-R 600 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX-R 750 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX-R 1000 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX1300BK 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
GSR 750 2011, 2012, 2013, 2014
GSR 600 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
SV 1000 2005, 2006, 2007, 2008
GSF 1250 2007, 2008, 2009, 2010
GSF 650 2007, 2008, 2009, 2010
M109R 2006, 2007, 2008, 2009
I jużniedługo (kilka miesięcy)
Yamaha
YZF-R1 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
YZF-R6 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Pytałem .. ale post usunięto . więc może tym razem coś się dowiem .. bo nurtuje to NIE TYLKO MNIE ..
OK .. wysyłam kompa .. płacę te 200 czy ile tam i CO Z TEGO MAM ?? Czy jesteś w stanie poprawić osiągi motocykla bez hamowni, bez sprawdzania jak reaguje na mody ?
Wgranie mapy lekko zmodyfikowanego zapłonu czy dawki paliwa czy czego tam po prostu ZAWSZE jest lepsze niż asekuracyjna mapa fabryczna ?
Pytami bo mi akurat mocy wystarcza i to z dużym plusem ale może wgranie innego mapowania pomoże jakoś silnikowi dłużej żyć czy jak ??
OK .. wysyłam kompa .. płacę te 200 czy ile tam i CO Z TEGO MAM ?? Czy jesteś w stanie poprawić osiągi motocykla bez hamowni, bez sprawdzania jak reaguje na mody ?
Wgranie mapy lekko zmodyfikowanego zapłonu czy dawki paliwa czy czego tam po prostu ZAWSZE jest lepsze niż asekuracyjna mapa fabryczna ?
Pytami bo mi akurat mocy wystarcza i to z dużym plusem ale może wgranie innego mapowania pomoże jakoś silnikowi dłużej żyć czy jak ??
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
Żeby nie było, to co robię to nie jest strojenie w pełnym tego słowa znaczeniu, wgrywam przygotowane mapy przez Dynojet lub Baazaz (mówie o paliwie), do tego TRE i STP w podstawie. Powiem ci tak, że jeśli nie będziesz zadowolony to na moj koszt wracasz do oryginału więc nic niestracisz - jesli nie odpowieadają ci moje przerbóbki to opłace przesyłki w obie strony i za darmoche zrobie jak było:)
o to wlasnie kaman o ile mapy paliwa jak dla mnie sa drugorzedna sprawa ( oczywiście poprawiona mapa mile widziana ) o tyle interesuje mnie TRE i reszta bez ograniczen . skoro można to czemu tego po prostu nie zrobić :) Carry czekam wiec cierpliwie :) A.S. pogadaj z renpa on miał robiony sprzet przez Carrego z tego co wiem :)
- Posty: 1184
- Dołączył(a): 28 lutego 2010, o 21:44
- Lokalizacja: Warszawa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości