ECU flash by Carry

Jak przerobic motocykl, wasze przeróbki...

Moderator: michu

ECU flash by Carry

przez Carry » 15 maja 2013, o 08:33

Witam,

Zajmuje się Flashowaniem ECU tzn nadgrywaniem oryginalnego oprogramowania modułu zapłonowego odpowiednio przerobionym oprogramowaniem, dla poprawy osiągnięć i zmiany różnych funkcji. Temat jest znany na forum i stale rozwijany bezpośrednio przeze mnie (jestem współautorem oprogramowania WRT: http://www.woolichracing.com/Default.aspx).

Chciałbym zaoferować flash do twojego motocykla z dowolnymi (możliwymi) zmianami w cenie 200 zł (plus ew przesyłki). Wystarczy że wyślesz mi ECU i w międzyczasie ustalimy co chciałbyś zmienić. Cena flasha dotyczy 1-szego flasha, jeżeli po jakimś czasie chciałbyś jeszcze coś zmienić to każdy kolejny jest to 50% ceny poprzedniego:) (100, 50, 25 itd). W każdym momencie jest możliwość powrotu do seryjnej mapy.

Zapraszam do tematu po więcej informacji:

http://gsxr-forum.pl/viewtopic.php?f=90&t=2399

(Ja zaniechałem wypowiedzi w temacie z przyczyn prywatnych)

Poniżej wklejam modele które w tym momencie obsługujemy:

Suzuki:
GSF 1250 (Bandit) 2007-2010
GSF 650 (Bandit) 2009-2010
GSR 600 2006-2010
GSR 750 2011-2013
GSX1300BK (B-King) 2008-2012
GSX1300R (Hayabusa) 2002-2012
GSX-R 1000 2003-2012 (Na dniach 2013)
GSX-R 600 2004-2012
GSX-R 750 2004-2012
SV 1000 2005-2008 (Na dniach 2003-2004 i 2009-2010)

Kawasaki:
ZX10R 2008-2012 (Na dniach 2006-2007)
ZX14R 2012-2013
ZX6R 2005-2012 (Na dniach 2003-2004)

Baza modeli rozwija się non-stop gdyż wciąż pracujemy nad implementacją kolejnych motocykli. W niedługim czasie pojawi się również Yamaha (na pierwszy rzut pójdzie Kawasaki).

A teraz to co najważniejsze czyli co można zmieniać i robić:)

- Zmiany w mapach paliwa
- Zmiany w mapach zapłonu
- xTRE
- Zmiany ograniczników prędkości
- Zmiany ograniczników obrotów
- Programowanie Turbo na ECU
- Możliwość zgrania Quickshiftera z ECU
- Przestawienie wartości włączenia oraz wyłącznie wiatraka
- Zmiany w mapach drugich przepustnic
- Zmiany w mapach amorka skrętu
- Wyłączanie/włączanie sondy lambda
- Wyłączanie/włączanie zaworu PAIR
- Zmiany wartości map ABC
- Tworzenie podwójnych map do modeli <K7
- Tworzenie podwójnego zestawu map ABC w modelach >K7
- Zmiana oprogramowania na inny model (SWAP)
-Itd, itp i wiele więcej:)

Nie wszystkie funkcje dostępne są we wszystkich motocyklach!

Jeżeli masz pytania dotyczące modeli, możliwości, terminów itp zapraszam do napisania PW. Zawsze staram się szybko i rzeczowo odpowiadać:)
Avatar użytkownika
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12 maja 2008, o 22:25
Lokalizacja: Warszawa

przez songoku » 15 maja 2013, o 09:21

Carry z moich info wynika, że do tej pory reflash ECU w ZX10R 4 gen robił tylko Piasini (IT) oraz Guhl(USA) - wszelkie inne źródła działały na ich oprogramowaniu i sprzecie Jeśli to co mówisz działa to na prawdę świetna wiadomość. Chętnie bym skorzystał, ale mój ECU w zeszłą zima powędrował bezpośrednio do Piasiniego.


p.s
bierzesz odpowiedzialność, jesli ECU sie wysra podczas reflasha? ;-)
 
Posty: 875
Dołączył(a): 20 listopada 2011, o 18:04
Lokalizacja: DC

przez Carry » 15 maja 2013, o 11:23

Wspolpracuje z forma Woolich Racing Tuned http://www.woolichracing.com/tuned/. Szef projektu to Justin Woolich ktory jednoczesnie jest autorem glownyn programu Ecu Editor. Zajmuje sie pisaniem definicji wyciaganiem kodu z kompow itd itp:)

Zawsze siedzielismy w Suzuki i teraz mocno wzielismy sie za kawasaki i te modele ktore wypisalem sa juz w produkcji tzn mozna poprostu dzialac:)

Jasne ze biore odpowiedzialnosc, ale nigdy mi sie to nie zdazylo i do tej pory po okolo 200 zrobionych kompow nic sie zlego z nimi nei stalo:)

Piasiniego znam i uwazam go za zdzierce bo te ceny ktore rzuca to naprawde kosmos...

Jezeli chodzi o cene to 200 zl to cena do Suzuki, do Kawasaki bedzie to kwoata 300 zl (chyba ze ktos ze mna nakawasaki umawial sie wczesniej) - generalnei wszystko juz indywidualnie sie ustala;)

Swoja droga bezposrednio wspolpracujemy (temat robie kumplem) z Przemkiem Badowskim (baba_zanetti) czyli rekordzista polski na 1/4 mili. W tym momencie stroimy mu nowe moto na zawody (K7 turbo) i wszystko robimy na kompie oryginalnym w sensie bez zadnych piggybox:) tylko logger i ECU:)
Avatar użytkownika
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12 maja 2008, o 22:25
Lokalizacja: Warszawa

przez renpa1971 » 15 maja 2013, o 14:01

Wiec czekam na flash zx10 07,jak sie umowilem przez fona za 3 tyg.Jak juz bedziecie gotowi na mojego dychacza to daj znac to odzwonie do Ciebie i pogadamy ;-)
 
Posty: 1247
Dołączył(a): 6 lutego 2009, o 16:18
Lokalizacja: lodz

przez Kawasaki ZX10R » 15 maja 2013, o 14:07

Mogę śmiało polecić sporo chłopaków od suzi mają właśnie kompy od kolegi Carr-ego ;-)

Sam się w sumie zastanowię nad ściągnięciem blokady z 3 pierwszych biegów :-P
bo do tej pory właśnie Kawy jeszcze nie ogarniali :-) także robi się ciakawie :-D
Avatar użytkownika
 
Posty: 524
Dołączył(a): 18 października 2012, o 18:33

przez songoku » 15 maja 2013, o 14:12

Suzuki kazdy "pan zenek" w garażu zrobi, szpecy od ECU Mitsubishi jest bardzooo mało...
 
Posty: 875
Dołączył(a): 20 listopada 2011, o 18:04
Lokalizacja: DC

przez Kawasaki ZX10R » 15 maja 2013, o 14:23

Zgadza się w końcu Kawa to rarytas ;-) a suzi to standard i większość co by nie mówić :mrgreen:

Wystarczy popatrzyć po zlotach :-P więc proste tam gdzie większość jest i większa "łatwiejsza" kasa...


Ty songo-ku widziałem trochę się w to bawisz więc znasz się na tym na pewno bardziej niż ja ;-)
Avatar użytkownika
 
Posty: 524
Dołączył(a): 18 października 2012, o 18:33

przez songoku » 15 maja 2013, o 14:35

atam co miałem zrobić, to już zrobiłem... teraz staram się wykorzystać to wszystko na torze :-D
 
Posty: 875
Dołączył(a): 20 listopada 2011, o 18:04
Lokalizacja: DC

przez Carry » 11 czerwca 2013, o 10:05

Z tym robieneim przez Pana Zenka totez zalezy jaki model:)

Ogolem jest Ecu Editor gdzie mozna sobie zrobic za darmo jak sie ma wiazke takeigo kompa jak sie ma wiedze pinout itp. Ale zeby temat rozwianc to juz zupelnie inna historia:)

Ja zajalem sie tym jakeis 2 lata temu i nareszcie sa tego efekty wymierne czyli pierwsze kawasaki juz sa flashowane a to nie prosty temat:)

Codo mitsubishi to fakt ze jest to sporo trudniejsze niz Denso ale I kawa i Suza sa na Mitsubishi i Denso robione, wszystko zalezy od modelu:) jesli chodzi o Denso to latwa jest struktura pliku. Mitsubushi jak zawsze musieli cos pojebac xD

[ Dodano: 11 Czerwiec 2013, 10:04 ]
Siemanko:)

Now wieści z frontu;)

Obecnie obsługiwane modele:

ZX6R 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012,
ZX10R 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
ZX14R 2012, 2013,
ZX6RR 2005, 2006,
ZX14 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011,


Suzuki:

GSX1300R (Hayabusa) 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX-R 600 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX-R 750 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX-R 1000 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX1300BK (B-King) 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012,
GSR 750 2011, 2012, 2013,
GSR 600 2006, 2007, 2008, 2009, 2010,
SV 1000 2005, 2006, 2007, 2008,
GSF 1250 (Bandit) 2007, 2008, 2009, 2010,
GSF 650 (Bandit) 2007, 2008, 2009, 2010,

jak cos to zapraszam:)
Avatar użytkownika
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12 maja 2008, o 22:25
Lokalizacja: Warszawa

przez Lary18th » 16 lutego 2014, o 03:17

Carry , poszło PW.
 
Posty: 16
Dołączył(a): 16 stycznia 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

przez Carry » 18 lutego 2014, o 09:34

Wieczorem sprawdze w programie i odpisze:)

wrzucam update modeli które możemy wykonać:

Kawasaki

ZX6R 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
ZX10R 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
ZX14R 2012, 2013, 2014
ZX14 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
ZX6RR 2005, 2006
Z1000SX 2011, 2012, 2013
Z1000 2010, 2011, 2012, 2013
ER6n 2006, 2007, 2008
1400 GTR 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
ZG 1400 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014

Suzuki

GSX1300R 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX-R 600 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX-R 750 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX-R 1000 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX1300BK 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
GSR 750 2011, 2012, 2013, 2014
GSR 600 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
SV 1000 2005, 2006, 2007, 2008
GSF 1250 2007, 2008, 2009, 2010
GSF 650 2007, 2008, 2009, 2010
M109R 2006, 2007, 2008, 2009


I jużniedługo (kilka miesięcy)

Yamaha

YZF-R1 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
YZF-R6 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Avatar użytkownika
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12 maja 2008, o 22:25
Lokalizacja: Warszawa

przez Kamil1984 » 19 lutego 2014, o 21:01

Siemasz Carry,
Mam zblokowana kawe zx10r z 2010 roku (francuz) i z tego co sadze wszystko tkwi w kompie,jest jakas mozliwosc kontaktu tel. z toba? ;-)
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18 lutego 2014, o 19:39

przez Carry » 19 lutego 2014, o 21:19

600403686, mozemy odblokowac:)
Avatar użytkownika
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12 maja 2008, o 22:25
Lokalizacja: Warszawa

przez Kamil1984 » 20 lutego 2014, o 13:51

Ok dzieki nie bawem zadzwonie pozdro Carry:)
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18 lutego 2014, o 19:39

przez nitro99 » 20 lutego 2014, o 17:05

Carry siemano a co z 12 ? :) mam nadzieje ze nie zapomniales o mnie :)
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 28 lutego 2010, o 21:44
Lokalizacja: Warszawa

przez Carry » 20 lutego 2014, o 18:51

Podeslij nr kompa i paczam:)
Avatar użytkownika
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12 maja 2008, o 22:25
Lokalizacja: Warszawa

przez nitro99 » 20 lutego 2014, o 19:44

ok zorganizuje się i wysle bo jestem za granica ale moto w dobrych rekach jest
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 28 lutego 2010, o 21:44
Lokalizacja: Warszawa

przez Carry » 20 lutego 2014, o 22:40

ok:)
Avatar użytkownika
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12 maja 2008, o 22:25
Lokalizacja: Warszawa

przez nitro99 » 22 lutego 2014, o 05:49

Carry poszedł amil ;-)
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 28 lutego 2010, o 21:44
Lokalizacja: Warszawa

przez Carry » 22 lutego 2014, o 08:48

Siemanko widzialem, niestety tego kompa jeszzce nie robimy, nie mamy bazy:/
Avatar użytkownika
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12 maja 2008, o 22:25
Lokalizacja: Warszawa

przez nitro99 » 22 lutego 2014, o 15:46

no to do dupy :/
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 28 lutego 2010, o 21:44
Lokalizacja: Warszawa

przez Carry » 26 lutego 2014, o 20:39

No niestety wszystko prawie jest prócz tego:)
Avatar użytkownika
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12 maja 2008, o 22:25
Lokalizacja: Warszawa

przez nitro99 » 28 lutego 2014, o 04:59

jakies perspektywy rozwiązania tego problemu przewidujesz? bo tak się sklada ze jestem dość mocno zainteresowany :)
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 28 lutego 2010, o 21:44
Lokalizacja: Warszawa

przez Carry » 28 lutego 2014, o 08:16

Liczę ze w sezonie cos juz bedzie, sam kompy rozbieralem i zrzuty robiłem więc kwestia przerobienia danych:)
Avatar użytkownika
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12 maja 2008, o 22:25
Lokalizacja: Warszawa

przez A.S. » 28 lutego 2014, o 19:38

Pytałem .. ale post usunięto . więc może tym razem coś się dowiem .. bo nurtuje to NIE TYLKO MNIE ..

OK .. wysyłam kompa .. płacę te 200 czy ile tam i CO Z TEGO MAM ?? Czy jesteś w stanie poprawić osiągi motocykla bez hamowni, bez sprawdzania jak reaguje na mody ?
Wgranie mapy lekko zmodyfikowanego zapłonu czy dawki paliwa czy czego tam po prostu ZAWSZE jest lepsze niż asekuracyjna mapa fabryczna ?
Pytami bo mi akurat mocy wystarcza i to z dużym plusem ale może wgranie innego mapowania pomoże jakoś silnikowi dłużej żyć czy jak ??
 
Posty: 869
Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22

przez Carry » 1 marca 2014, o 01:57

Żeby nie było, to co robię to nie jest strojenie w pełnym tego słowa znaczeniu, wgrywam przygotowane mapy przez Dynojet lub Baazaz (mówie o paliwie), do tego TRE i STP w podstawie. Powiem ci tak, że jeśli nie będziesz zadowolony to na moj koszt wracasz do oryginału więc nic niestracisz - jesli nie odpowieadają ci moje przerbóbki to opłace przesyłki w obie strony i za darmoche zrobie jak było:)
Avatar użytkownika
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12 maja 2008, o 22:25
Lokalizacja: Warszawa

przez nitro99 » 1 marca 2014, o 12:31

o to wlasnie kaman o ile mapy paliwa jak dla mnie sa drugorzedna sprawa ( oczywiście poprawiona mapa mile widziana ) o tyle interesuje mnie TRE i reszta bez ograniczen . skoro można to czemu tego po prostu nie zrobić :) Carry czekam wiec cierpliwie :) A.S. pogadaj z renpa on miał robiony sprzet przez Carrego z tego co wiem :)
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 28 lutego 2010, o 21:44
Lokalizacja: Warszawa

przez renpa1971 » 1 marca 2014, o 17:53

Nie nie mialem robiony ale zamierzam to zrobic ,Carry daj mi info na pw co Ci potrzebne jest koszt,adres do wysylki ,jaki okres oczekiwania i oczywiscie nr konta gdzie przelac kase :-)
 
Posty: 1247
Dołączył(a): 6 lutego 2009, o 16:18
Lokalizacja: lodz

przez nitro99 » 1 marca 2014, o 19:18

wydawalo mi się ze na KT mowiles ze cos z Carym modziliscie :)
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 28 lutego 2010, o 21:44
Lokalizacja: Warszawa

przez renpa1971 » 1 marca 2014, o 19:41

Tak chcialem reflash robic,ale pozniej myslalem o sprzedazy i powrocic do serii tzn zalozyc ori wydech i filtr a akrapy osobno sprzedac .Lecz zdecydowalem ze zostawiam sobie dalej dychu itp.
 
Posty: 1247
Dołączył(a): 6 lutego 2009, o 16:18
Lokalizacja: lodz

Następna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości