Kupno motocykla - na co zwrócić uwagę przy zakupie motocykla
Moderator: michu
Kupno motocykla - na co zwrócić uwagę przy zakupie motocykla
witam forumowiczów!!! tak jak w temacie prosze o porady na co patrzec kupujac motocykl a w szczególnosci kawasaki? dopiero zaczynam przygode z wiekszym motocyklem. Ogólnie jakie były malowania roczników? Zaczałem przegladac oferty jest tego masa tylko żeby nie kupić jakiegoś strucla :) z góry dzieki pozdro[/quote]
Ostatnio edytowano 5 kwietnia 2012, o 22:18 przez Adamus, łącznie edytowano 2 razy
- Posty: 8
- Dołączył(a): 29 sierpnia 2009, o 20:39
- Lokalizacja: Le
Adamus, patrz zeby jezdzil prosto, byl w miare prosty(zeby np. kiera nie latała przy hamowaniu bo to znaczy ze ma tarcze "zwichrowane") , zeby w silonku nic nie stukalo, nie mial starych gum(powyzej 4lat) i do szczescia nie jest wiecej potrzebne :mrgreen:
- Posty: 874
- Dołączył(a): 23 lutego 2009, o 23:50
- Lokalizacja: inpierdojek zdr
ja to fachowcem nie jestem ale patrzałem na wszystko w ścigaczach można sprawdzić np.plastiki wszystkie są oznakowane numerami wszystkie muszą mięć te same numery jak jakiś ma inny to znaczy że był uszkodzony dlaczego już jest pytanie dokumentacja przebiegu czy nie cofany wygląd zewnętrzny czy rama nie pęknięta szukać no wszystko czy wycieki niema przejechać się nim co najmniej z 30km czy nie ma stuków czy nie był malowany można poznać po kolorze czy dany model miał takie malowanie czy ma wszystkie naklejki tam gdzie powinne być czy nie brakuje jakaś lub w innym kolorze jest itp ;-)
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
tomasz220580 napisał(a):numerami wszystkie muszą mięć te same numery
powaznie?? jak np prawy boczek ma inny nr niz lewy, to znaczy ze jest z innego szpeja?? bo ja myslalem, ze to to nr katologowy czesci :lol:
Ostatnio edytowano 5 kwietnia 2012, o 22:21 przez kamil, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 874
- Dołączył(a): 23 lutego 2009, o 23:50
- Lokalizacja: inpierdojek zdr
kupno motocykla
Ja się wiążę z takim problemem...
podczas kupowania używanej maszyny, na co warto zwrócic uwage w czasie oględzin? tak, żeby nie zoorientowac się co to za moto, i nie kupic przypadkiem jakiejś padaczki.
podczas kupowania używanej maszyny, na co warto zwrócic uwage w czasie oględzin? tak, żeby nie zoorientowac się co to za moto, i nie kupic przypadkiem jakiejś padaczki.
- Posty: 297
- Dołączył(a): 15 sierpnia 2009, o 09:09
- Lokalizacja: Zielonowo/Pozna
najwazniejsze nie napalać sie, bo jak sie napalisz to pizda zimna i nikt cie nie odwiedzie od popełnienia głupoty
najlepiej zrobić sibie liste w podpunktach
np; pierwsze wrazenie
potem stan lakieru
nastepnie poogladac rame
równiez plastiki czy nie lepione
wszystko dokładnie oglądasz
itd itd
wiadomo na takie pierdoly jak opony czy oleje nie patrzymy bo to zawsze trzeba liczyc do wymiany,
puźniej rozpatrujesz wszyskie za i przeciw i podejmujesz decyzje
ale zawsze zachowujemy zimna krew, bo jak nas poniesie ułanska fantazja to dupa zbita
najlepiej zrobić sibie liste w podpunktach
np; pierwsze wrazenie
potem stan lakieru
nastepnie poogladac rame
równiez plastiki czy nie lepione
wszystko dokładnie oglądasz
itd itd
wiadomo na takie pierdoly jak opony czy oleje nie patrzymy bo to zawsze trzeba liczyc do wymiany,
puźniej rozpatrujesz wszyskie za i przeciw i podejmujesz decyzje
ale zawsze zachowujemy zimna krew, bo jak nas poniesie ułanska fantazja to dupa zbita
- Posty: 713
- Dołączył(a): 15 listopada 2008, o 22:06
- Lokalizacja: OGL
patrz na newralgiczne punkty, ktore zawsze pierwsze uszkadzaja sie przy glebie- typu, klamki, koncowki kierownicy, lagi w ogolicach oski, podnozki i dzwidnei kolo podnozkow, wydech, listerka. no wiadomo jeszcze dekle silnika, stan plastikow, owiewek. ja tez patrze na połke, bo wiadomo od kluczykow sie wyciera tam- przy 20 tys napewno nie ebdzie nowka, wyrarcia kolo podnozkow- od butow. wprawdz czy lagi nie ciekna- pouzywaj, podociskaj lagi i sprawdz potem czy palcem czy nie ma oleju na goleni. mozesz odkrecic bak- zazwyczaj to kwestia 1-2 srubek, obejzyj rame i silnik od gory. do tego sprawdz czy lagi sa rowne czy sruby na deklach nie byly odkrecany, przy owiewkach, sruby na oskach- bo wiadomo jak moto ma 10tys przebiegu to na tylen osce sroba nie bedzie specjalnie porysowana. no i wiadomo przejedz sie czy silnik specjalnie nie rzęzi, rozpedz sie do min 70 km/h mozesz nawet 100 i pusc kiere czy prosto jedzie. jak cos mi sie przypomnie to powiem, no sprawdz czy na kierownicy nie ma luzow, na lozyskach. sprawdz dzialanie ukladow typu hamulce, oraz sprawdz wytarcie tarcz hamulcowych. jak moto nawet ma 20 tys przelotu to nie bedzie na przy rancie tarczy garbu. no i to co napisal marek powyzej
- Posty: 941
- Dołączył(a): 20 lutego 2008, o 18:37
- Lokalizacja: S
dziękowac Panowie
[ Dodano: 6 Grudzień 2009, 15:25 ]
a żeby sprawdzic silnik?
słyszałem, ze należy normanie rozgrzac go, i później na rozgrzanym silniku, gaz opór do odcięcia i przyłożyc coś do tłumika i zobaczyc czy nie pluje olejem. dobry patent?
[ Dodano: 6 Grudzień 2009, 15:25 ]
a żeby sprawdzic silnik?
słyszałem, ze należy normanie rozgrzac go, i później na rozgrzanym silniku, gaz opór do odcięcia i przyłożyc coś do tłumika i zobaczyc czy nie pluje olejem. dobry patent?
Ostatnio edytowano 5 kwietnia 2012, o 22:56 przez Pi, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 297
- Dołączył(a): 15 sierpnia 2009, o 09:09
- Lokalizacja: Zielonowo/Pozna
jak nie dostaniesz w zęby od właściciela, że kręcisz mu moto do odcinki, to jakiś sposób jest... ;-) tylko nie wiem do końca czemu ma służyć...
pamiętaj żeby sprawdzić kompletność dokumentów, bo nie jeden poległ w walce z urzędami. a nerwów na to szkoda, choćnby nie wiem jak się moto rewelacyjnie prezentowało.
sprawdź czy ma więcej niż jeden kluczyk.
jak ma centralkę, to sprawdz czy koło nie bije jak nim pokręcisz. czy felga prosta.
czy tarcze hamulcowe bez wyrzłobień.
jedź z kimś,
jak nie masz kogoś, kto się zna, to bierz nawet kogoś kto się nie zna - zawsze 2 pary oczu to nie jedna.
sprawdź działanie wszystkich przycisków na kierownicy, światła, kierunki, stop.
naciąg i zużycie łańcucha - na tylnej zębatce łapiesz łańcuch i odciągasz do tyłu, patrząc czy odchodzi od zębatki.
ale w kilku położeniach - bo może mieć nierównomierne wycięgniety.
zużycie zębów na zębatkach.
najlepiej zrób sobie listę i sprawdzaj wszystko po kolei.
wez latarkę, zawsze się przydaje.
sprawdź w manualu/necie ile moto powinno mieć wymiaru między osiami, weźm miarkę i sprawdź.
posadz kogoś i sprawdź czy jest prosty w osi.
otwórz bak, sprawdź czy w przy wlewie nie przebija się inny kolor lakieru, bo tam trudno pomalować i czasem widać że był malowanko.
lista:
- dokumenty
- pochodzenie
- przegląd
- naprawy poprzedniego własciciela
- koła/opony
- lakier
- klamki, zegary, stopki
- licznik, elektryka, kierunki
- napęd
- wydech
- silnik
- zawieszenie
- hamulce/wycieki/klocki/tarcze
- bak/kranik (w Zecie nie masz kranika) :mrgreen:
więcej grzechów nie pamiętam
pamiętaj żeby sprawdzić kompletność dokumentów, bo nie jeden poległ w walce z urzędami. a nerwów na to szkoda, choćnby nie wiem jak się moto rewelacyjnie prezentowało.
sprawdź czy ma więcej niż jeden kluczyk.
jak ma centralkę, to sprawdz czy koło nie bije jak nim pokręcisz. czy felga prosta.
czy tarcze hamulcowe bez wyrzłobień.
jedź z kimś,
jak nie masz kogoś, kto się zna, to bierz nawet kogoś kto się nie zna - zawsze 2 pary oczu to nie jedna.
sprawdź działanie wszystkich przycisków na kierownicy, światła, kierunki, stop.
naciąg i zużycie łańcucha - na tylnej zębatce łapiesz łańcuch i odciągasz do tyłu, patrząc czy odchodzi od zębatki.
ale w kilku położeniach - bo może mieć nierównomierne wycięgniety.
zużycie zębów na zębatkach.
najlepiej zrób sobie listę i sprawdzaj wszystko po kolei.
wez latarkę, zawsze się przydaje.
sprawdź w manualu/necie ile moto powinno mieć wymiaru między osiami, weźm miarkę i sprawdź.
posadz kogoś i sprawdź czy jest prosty w osi.
otwórz bak, sprawdź czy w przy wlewie nie przebija się inny kolor lakieru, bo tam trudno pomalować i czasem widać że był malowanko.
lista:
- dokumenty
- pochodzenie
- przegląd
- naprawy poprzedniego własciciela
- koła/opony
- lakier
- klamki, zegary, stopki
- licznik, elektryka, kierunki
- napęd
- wydech
- silnik
- zawieszenie
- hamulce/wycieki/klocki/tarcze
- bak/kranik (w Zecie nie masz kranika) :mrgreen:
więcej grzechów nie pamiętam
- Posty: 393
- Dołączył(a): 11 lutego 2008, o 22:58
- Lokalizacja: Krzy
Jak mówi marek760i nie napalać sie to pierwsza sprawa a wtedy zwrocisz uwage na wszystko. Ja przy kupnie staram sie zwrocic uwage na orginalosc . Jak moto jest bez wiesniackich przerobek to mozna wnioskowac ze moglo byc nie walone albo nie mocno. Bo trzeba rozgraniczyc motocykle rozjebane od blebionych
- Posty: 163
- Dołączył(a): 15 października 2007, o 21:24
- Lokalizacja: Sitawka / Bialystok
jak moto mialo nie wielka glebe, kilka rysek na deklu czy komienie to o niczym nie swiadczy, mozna taniej kupic. najwazniejesze czy lagi proste, rama. no i nie zapomnij obejzec ramy, czy to glowke ramy, a jak sciagniesz bak to reszte, sprawdzaj czy nie malowana, czy nie ma dziwnych odcieni lakieru, jakies podejzane spawy, no i czy nie widac gdzies peknieć. nie zapomnij sprawdzic numerow :P na ramie z tego co wiem sa 2 numery- jedne wybite pionowo na glowce ramy. czesto tego nie widac bo sa tam kable, linki itp. ale sprawdz czy wygladaja naturalnie, a druga to blaszka umieszczona zazwyczaj w widocznym miejscu. nr silnika mniej istotny, ale tez warto sprawdzic :)
- Posty: 941
- Dołączył(a): 20 lutego 2008, o 18:37
- Lokalizacja: S
Takze PIĄTY patrzc 3 razy zanim kupisz. Choć pewnie tak jak mnie nie nie da gwarancji ze potem jakies gowno sie nie pojawi Patrz na brakujace kolki w oweiewkach zuzycie srub od czestego skrecania i wykrecania oraz czy wszystkie sa seryjne bo u mnie nie byly.....
Ostatnio edytowano 5 kwietnia 2012, o 22:56 przez Katsumoto, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 202
- Dołączył(a): 3 czerwca 2008, o 00:52
- Lokalizacja: GWE
Elo:) Zwróć uwagę narame żeby niebyła krzywa czy łamana i pospawana, po przejażdżce bedziesz troche mądry, ale całkowitą pewność da ci jedynie pomiar fachowym narzędziem, geometrycznie albo lepiej laserem, lagi - czy podczas jazdy możesz normalnie skręcać prawo lewo czy po puszczeniu kierownicy koń idzie prosto, czy amortyzatory nie ciekną jaki jest stan metalu na ladze? czy niema wżer, śladów rdzy albo innych wykwitów, z obserwacji stanu podnóżków bedziesz wiedział czy niski przebieg oferowany wogłoszeniu jest prawdziwy czy jednak było wiecej jeżdżone. Podobnie należałoby sprawdzić stan wszystkich podzespołów jednak jest tego dość dużo, najlepiej postaw browara, obiad, dziewczyne koledze, który kuma mechanike i zabierz go zesobą, niech wprawnym okiem analityka rozbierze na czynniki pierwsze obiekt twych westchnień. Bardzo ważne jest oczywiście również pierwsze wrażenie, czy wszystko pasuje dosiebie owiewki kolor? bo jak kazda częśc z innej parafii to podejrzane:) - tu może jednak handlarz łatwo i prostymi zabiegami wprowadzić w błąd neofitę motocyklowego dlatego najistotniejsze chyba będzie odpalić moto i posłuchać jak bije jego serce, a potem odbyć jazde próbną - tu megaprzydatny jest doswiadczony kolega, który umie oddzielić ziarno od plew.. hehe ale pewnie już to wszystko wiesz!
Roczniki od 2005 wzwyż? one chyba niemają słabych stron:)
Roczniki od 2005 wzwyż? one chyba niemają słabych stron:)
- Posty: 328
- Dołączył(a): 16 grudnia 2011, o 04:06
- Lokalizacja: ZS
jest jedna zasada przy kupnie jesli to pierwszy moto lub drugi (przeskok jakosciowy w góre)-NIE JARAĆ SIE
To jest taka cholerna pułapka i co najgorsze nie ma zbytnio rady na nią. Sam nieraz widziałem swieżaka co kupuje pierwsze moto,rozwaznosc sie konczy wtedy gdy zobaczymy sprzeta na zywo,wiem po sobie ...natomiast otrzezwienie przychodzi mniej wiecej po 2-4 tygodniach i wtedy juz moto może nie podobać się az tak i nie być w az tak dobrym stanie.Wiem po sobie a doswiadczyłem tego bolesnie.
Dlatego oprócz sprawdzenia wszystkich normalnych rzeczy przy kupnie(stan tech.) polecam zabrać kogokolwiek ,kto popatrzy trzezwym okiem.
Moim zdaniem w motocyklach japonskich poza ewidentnymi minami silniki nawet 10-15 sztuk sa w porządku.Przyjrzec warto się jedynie ramie . Natomiast co istotne ,czesto ludzie sprzedaja w Polsce sprzety ,,wyeksplatowane,, tzn. opony ze starymi DOT-ami,kwadratowe dojechane,hamulce ,napęd,płyny..takie rzeczy najczesciej sie macha ręka jako ze ,,aaa to se juz tam wymienie,, a po miesiącu wychodzi ze trzeba wyłozyc 2 tysiaczki i juz dolina...takze zwracaj na to uwage .
Często porysowany tłumik to cos na co sie nie patrzy na poczatku a po miesiacu człowiek sie wkurwia bo sobie wypieścił moto i chciałby miec ładny tłumik a tu lipa..potem sie zaczyna polerowanie albo kupno akcesoryjnych a to znów nie mały wydatek.
Pisze to z własnego doświadczenia bo stan tech. to jedno a stan wizualny tez jest wazny,lub wazny sie dla nas staje miesiąc po kupnie jak juz pierwsze podjaranie minie:)
Nieraz są ,,okazje ,, cenowe moto jest w porzadku ,ale tu cos -tam coś...i potem się robi parę tysiecy...
Także jarać się w łóżku a przy kupnie trzeżwe i zimne oko jak mawiał klasyk:)
To jest taka cholerna pułapka i co najgorsze nie ma zbytnio rady na nią. Sam nieraz widziałem swieżaka co kupuje pierwsze moto,rozwaznosc sie konczy wtedy gdy zobaczymy sprzeta na zywo,wiem po sobie ...natomiast otrzezwienie przychodzi mniej wiecej po 2-4 tygodniach i wtedy juz moto może nie podobać się az tak i nie być w az tak dobrym stanie.Wiem po sobie a doswiadczyłem tego bolesnie.
Dlatego oprócz sprawdzenia wszystkich normalnych rzeczy przy kupnie(stan tech.) polecam zabrać kogokolwiek ,kto popatrzy trzezwym okiem.
Moim zdaniem w motocyklach japonskich poza ewidentnymi minami silniki nawet 10-15 sztuk sa w porządku.Przyjrzec warto się jedynie ramie . Natomiast co istotne ,czesto ludzie sprzedaja w Polsce sprzety ,,wyeksplatowane,, tzn. opony ze starymi DOT-ami,kwadratowe dojechane,hamulce ,napęd,płyny..takie rzeczy najczesciej sie macha ręka jako ze ,,aaa to se juz tam wymienie,, a po miesiącu wychodzi ze trzeba wyłozyc 2 tysiaczki i juz dolina...takze zwracaj na to uwage .
Często porysowany tłumik to cos na co sie nie patrzy na poczatku a po miesiacu człowiek sie wkurwia bo sobie wypieścił moto i chciałby miec ładny tłumik a tu lipa..potem sie zaczyna polerowanie albo kupno akcesoryjnych a to znów nie mały wydatek.
Pisze to z własnego doświadczenia bo stan tech. to jedno a stan wizualny tez jest wazny,lub wazny sie dla nas staje miesiąc po kupnie jak juz pierwsze podjaranie minie:)
Nieraz są ,,okazje ,, cenowe moto jest w porzadku ,ale tu cos -tam coś...i potem się robi parę tysiecy...
Także jarać się w łóżku a przy kupnie trzeżwe i zimne oko jak mawiał klasyk:)
- Posty: 237
- Dołączył(a): 6 września 2009, o 07:42
- Lokalizacja: zielona g
Nie wiem, czy dobry temat. Myślę, że będzie to przydatne ludziom, którzy przymierzają się do kupna motocykla z Anglii. Podesłał mi to kolega z innego forum. Ja się dowiedziałam, że moja Kasia ma oryginalny przebieg.
witam
w związku z moim zakupem( F4i z UK) poszperałem troszke na necie i znalazłem ciekawą stronkę z MOTem( coś w rodzaju badania technicznego)
otóż w UK przeprowadzany jest corocznie i o czym nie każdy wie-przechowuje się go w komputerowej bazie danych wraz z pozostałymi badaniami, jakie przeszedł dany, konkretny motocykl
wpisując w rubrykę "Vehicle registration mark from number plate" numer rejestracyjny pojazdu( jaki miał w UK) i numer badania MOT "MOT test number from VT20 MOT Test Certificate..." pokazuje się nam cała historia przeprowadzanego MOTu w UK
po co to napisałem?
otóż mając jakikolwiek numer MOTu z naszego motocykl,bądź tego którego chcemy zakupić możemy sprawdzić wiarygodność przebiegu i ocenić czy sprzedawca chce nas "wykołować"
myślęm że sporo "sprzedawców i ich okazje" nie wiedzą nic o istnieniu takiej bazy
http://www.motinfo.gov.uk/internet/html/home.html
powyżej link do stronk
- Posty: 70
- Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 01:32
- Lokalizacja: Turek
odsyłam do check listy którą zrobiłem, za pomoca której nie powinieneś zapomnieć o sprawdzeniu czegokolwiek
http://chomikuj.pl/rau3000/kontrola+tec ... 07422.docx
http://chomikuj.pl/rau3000/kontrola+tec ... 07422.docx
- Posty: 415
- Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
- Lokalizacja: prudnik
Re: Kupno motocykla - na co zwrócić uwagę przy zakupie motoc
Na co zwrócić szczególną uwagę w zakupie ZX6R 2008 ?
Według specyfikacji znalezionej w sieci odcien zielony z 2008 roku powinien wyglądać tak:
http://images70.fotosik.pl/925/2729b67cea524763gen.jpg
a spotykam w ogłoszeniach motocykle wystawione jako rocznik 2008 w poniższym malowaniu ( które obowiązywało w 2007 )
Czy to możliwe? Czym to jest spowodowane
http://images67.fotosik.pl/927/75292f42f24480b4gen.jpg
Według specyfikacji znalezionej w sieci odcien zielony z 2008 roku powinien wyglądać tak:
http://images70.fotosik.pl/925/2729b67cea524763gen.jpg
a spotykam w ogłoszeniach motocykle wystawione jako rocznik 2008 w poniższym malowaniu ( które obowiązywało w 2007 )
Czy to możliwe? Czym to jest spowodowane
http://images67.fotosik.pl/927/75292f42f24480b4gen.jpg
- Posty: 3
- Dołączył(a): 22 maja 2015, o 13:35
Re: Kupno motocykla - na co zwrócić uwagę przy zakupie motoc
W innych krajach często jako datę produkcji podaje się datę sprzedaży, a jak motocykl przychodzi do Polonii to w urzędzie nie zwracają na to uwagi i wpisują w dowodzie rok produkcji który defacto jest rokiem sprzedaży. Tak więc jak moto był wyprodukowany w 2007r. a sprzedany w 2008r. przyjechał do nas i ma klepnięte w dowodzie rok produkcji 2008. ot cała tajemnica
- Posty: 415
- Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
- Lokalizacja: prudnik
Re: Kupno motocykla - na co zwrócić uwagę przy zakupie motoc
tak myslalem ze to moze tak wlasnie wygladac...
Ktoś jeszcze podpowie na co zwrócic szczegolna uwage kupujac ZX6R z 2008 roku ?
W niedziele jade kupic motocykl i niestety nie mam mozliwosci zabrania nikogo kto sie na tym zna a serwis nie wchodzi w gre
Ktoś jeszcze podpowie na co zwrócic szczegolna uwage kupujac ZX6R z 2008 roku ?
W niedziele jade kupic motocykl i niestety nie mam mozliwosci zabrania nikogo kto sie na tym zna a serwis nie wchodzi w gre
- Posty: 3
- Dołączył(a): 22 maja 2015, o 13:35
Re: Kupno motocykla - na co zwrócić uwagę przy zakupie motoc
Po kupnie kawy właśnie p8f dowiedziałem się że uszczelka pod pokrywą zaworów lubi się pocić. Było tak też u mnie ale ko kilku tysiącach kilometrów nie musiałem dolewać oleju. uszczelka już jest wymieniona a stara była sparciała. Przebieg u mnie to 23tys. Nie wiem czy u wszystkich tak jest ale u mnie linka sprzęgła zaczęła pękać miesiąc po kupnie. zerknij też na klocki z przodu bo jest ich aż 8... może to trochę kosztować chociaż nie orientowałem się. A jak są nówki to lepiej dowiedz się jakiej firmy bo jak są twarde to będzie zużywała się tarcza podczas hamowania a nie klocki.
- Posty: 70
- Dołączył(a): 27 kwietnia 2014, o 08:59
- Lokalizacja: radzy
Re: Kupno motocykla - na co zwrócić uwagę przy zakupie motoc
Siemanko kupiłem kawasaki zx10r 3 gen które nie posiada wyłącznika od świateł jak przekręcę stacyjkę to pali sie postojowka a jak zapalę stacyjkę to włączają sie krótkie . Mój kolega tak ma w f4i sporcie którego sprowadził z Ameryki czy moja kawa tez jest z Ameryki ? Czy u was tez tak jest ?
- Posty: 5
- Dołączył(a): 30 lipca 2015, o 19:07
Re: Kupno motocykla - na co zwrócić uwagę przy zakupie motoc
ja mam zx10r 2 gen i też świecą po przekręceniu kluczyka :P... to nie ameryka tylko większość nowszych motocykli tak ma. A jak odpalisz to się światła mijania zapalają i można je zgasić tylko przekręcając kluczyk. ;)
- Posty: 34
- Dołączył(a): 23 kwietnia 2015, o 07:54
Re: Kupno motocykla - na co zwrócić uwagę przy zakupie motoc
Z tego co kojarzę był to jedne z wymogów homologacyjnych i już od 03 r a czasem i wcześniej już montowali elektrykę bez możliwości samodzielnego włączania i gaszenia świateł .
W ramach wymogó bezpieczeństwa na drodze dal jednośladów powyżej 50ccm
W ramach wymogó bezpieczeństwa na drodze dal jednośladów powyżej 50ccm
- Posty: 781
- Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
- Lokalizacja: Tarn
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości