Wszystko na temat ER
Moderator: michu
Ktoś może się spotkał z takim problemem że kontrolka FI zapala się podczas jazdy z prędkością autostradową?
Podczas codziennych dojazdów do pracy nic się nie dzieje ale często gęsto kiedy wyjeżdżam na autostradę i utrzymuję stałą prędkość 110-120km/h po jakimś czasie zapala się FI z kodem błędu 94.
co można sprawdzić w takim przypadku?
Nie chcę gdybać podam tylko warunki w jakich to występuje: 6 bieg 4-5k RPM (to jest zakres w którym moja ER nieprzyjemnie wibruje).
W drugą stronę jechałem na 5tym biegu (częściowo po to żeby utrzymywać 6k RPM i minąć ten zakres w którym wpada w rezonans) i FI się nie zapalił.
Czemu ER nie daje rady utrzymać składu mieszanki? Mam podejrzenie że filtr powietrza może być przytkany bo nie zaglądałem tam dawno, ale to objawiałoby się bogatą mieszanką i kopceniem. Czy może po prostu od wibracji wtyczka sondy lambda nie łączy?
Podczas codziennych dojazdów do pracy nic się nie dzieje ale często gęsto kiedy wyjeżdżam na autostradę i utrzymuję stałą prędkość 110-120km/h po jakimś czasie zapala się FI z kodem błędu 94.
co można sprawdzić w takim przypadku?
Nie chcę gdybać podam tylko warunki w jakich to występuje: 6 bieg 4-5k RPM (to jest zakres w którym moja ER nieprzyjemnie wibruje).
W drugą stronę jechałem na 5tym biegu (częściowo po to żeby utrzymywać 6k RPM i minąć ten zakres w którym wpada w rezonans) i FI się nie zapalił.
Czemu ER nie daje rady utrzymać składu mieszanki? Mam podejrzenie że filtr powietrza może być przytkany bo nie zaglądałem tam dawno, ale to objawiałoby się bogatą mieszanką i kopceniem. Czy może po prostu od wibracji wtyczka sondy lambda nie łączy?
- Posty: 9
- Dołączył(a): 9 maja 2010, o 11:41
- Lokalizacja: Rzesz
- Posty: 12
- Dołączył(a): 1 grudnia 2012, o 10:35
- Lokalizacja: Lubelskie
- Posty: 12
- Dołączył(a): 1 grudnia 2012, o 10:35
- Lokalizacja: Lubelskie
Witam, z racji tego ,że dni mamy coraz cieplejsze zastanawiam się nad wymianą płynu chłodzącego w mojej ER6. Tu pojawia się pytanie jakim płynem zalać chłodnice? ile około potrzeba płynu, ewentualnie jakieś dodatkowe ważne informacje. dodam ,że kawa 09r Czekam na odp Pozdrawiam
- Posty: 12
- Dołączył(a): 1 grudnia 2012, o 10:35
- Lokalizacja: Lubelskie
W związku z tym, że klocki w mojej er'ce (ER 6f 2009)po prostu się kończą i zbliżam się do dużego przeglądu przy 24 tyś. km mam parę pytań:
1. Jakie klocki (marka) polecacie do tego motocykla? Wiem że temat klocków już się na forum przewijał ale dotyczył on głównie sportowych klocków, a ja jeżdżę głównie po mieście, czasami w jakąś trasę i nie potrzebuje jakiś cudownych które zanim zaczną działać trzeba rozgrzać itp. Chodzi i zwykłe klocki do codziennej jazdy.
2. Podobnie z płynem hamulcowym jaki polecacie, ile wchodzi itp.?
3. W instrukcji obsługi jaką znalazłem jest wpis, że należy także wymieniać przewody hamulcowe co 4 lata, przewód paliwowy też co 4 lata, przewody i uszczelki chłodnicy co 3 lata. Czy to konieczne czy po prostu próba naciągnięcia użytkownika?
Dołączam się także do pytania marcina_730:
Z góry dzięki za odpowiedzi i wskazówki.
PS.: Motocykl po prostu chcę oddać do serwisu ale nie chce żeby wcisnęli mi jakąś chińszczyznę lub jakieś cuda techniki molekularnej które nie zrobią żadnej różnicy ;)
1. Jakie klocki (marka) polecacie do tego motocykla? Wiem że temat klocków już się na forum przewijał ale dotyczył on głównie sportowych klocków, a ja jeżdżę głównie po mieście, czasami w jakąś trasę i nie potrzebuje jakiś cudownych które zanim zaczną działać trzeba rozgrzać itp. Chodzi i zwykłe klocki do codziennej jazdy.
2. Podobnie z płynem hamulcowym jaki polecacie, ile wchodzi itp.?
3. W instrukcji obsługi jaką znalazłem jest wpis, że należy także wymieniać przewody hamulcowe co 4 lata, przewód paliwowy też co 4 lata, przewody i uszczelki chłodnicy co 3 lata. Czy to konieczne czy po prostu próba naciągnięcia użytkownika?
Dołączam się także do pytania marcina_730:
marcin_730 napisał(a):Witam, z racji tego ,że dni mamy coraz cieplejsze zastanawiam się nad wymianą płynu chłodzącego w mojej ER6. Tu pojawia się pytanie jakim płynem zalać chłodnice? ile około potrzeba płynu, ewentualnie jakieś dodatkowe ważne informacje. dodam ,że kawa 09r Czekam na odp Pozdrawiam
Z góry dzięki za odpowiedzi i wskazówki.
PS.: Motocykl po prostu chcę oddać do serwisu ale nie chce żeby wcisnęli mi jakąś chińszczyznę lub jakieś cuda techniki molekularnej które nie zrobią żadnej różnicy ;)
- Posty: 13
- Dołączył(a): 8 października 2013, o 15:51
- Lokalizacja: Toru
ad 1 Nissin , w październiku 117zl sztuka płaciłem i zadowolony jestem, mocno hamuja , przy dwóch palcach na klamce nie udało mi się zblokować koła jeszcze mimo usilnych checi
ad 2 serwis wybrał, w sumie nie wiem nawet
ad3 byleby nie sparciałe były i dziurawe były
ad 2 serwis wybrał, w sumie nie wiem nawet
ad3 byleby nie sparciałe były i dziurawe były
- Posty: 34
- Dołączył(a): 10 marca 2013, o 13:23
- Lokalizacja: Sulej
kacus89 napisał(a):ad 1 Nissin , w październiku 117zl sztuka płaciłem i zadowolony jestem, mocno hamuja , przy dwóch palcach na klamce nie udało mi się zblokować koła jeszcze mimo usilnych checi
dlaczego piszesz, że mocno hamują, skoro nie udało Ci się jeszcze zblokować koła?
- Posty: 39
- Dołączył(a): 23 listopada 2014, o 13:13
Czy Wasze ER-ki też głośno pracują? Wiem, to subiektywne odczucia, ale mam wrażenie że mój silnik po rozgrzaniu dość głośno "miele" na wolnych obrotach i przebija się jakimiś stukami, cykaniem nad akcesoryjny tłumik IXILa. Przy spokojnej jeździe ok 3-4 tys/obr też jakby coś stukało.
Moto posiadam od miesiąca i nie miałem okazji porównać z innymi egzemplarzami - może taki urok kawy.
Moto posiadam od miesiąca i nie miałem okazji porównać z innymi egzemplarzami - może taki urok kawy.
- Posty: 5
- Dołączył(a): 5 marca 2015, o 11:16
- Lokalizacja: WWL
cebu napisał(a):Czy Wasze ER-ki też głośno pracują? Wiem, to subiektywne odczucia, ale mam wrażenie że mój silnik po rozgrzaniu dość głośno "miele" na wolnych obrotach i przebija się jakimiś stukami, cykaniem nad akcesoryjny tłumik IXILa. Przy spokojnej jeździe ok 3-4 tys/obr też jakby coś stukało.
Moto posiadam od miesiąca i nie miałem okazji porównać z innymi egzemplarzami - może taki urok kawy.
musiał by na żywo to posłuchać ktoś, kto ma jakieś większe doświadczenie. olej zmieniałeś? poziom oleju jest odpowiedni?
- Posty: 39
- Dołączył(a): 23 listopada 2014, o 13:13
Re: Wszystko na temat ER
Witam wszystkich na początek pytanie do modów . Dlaczego zostały usunięte wszystkie moje posty ? Teraz do meritum sprawy , szukałem i nie mogę znaleźć wskaźnika/czujnika temperatury , oczywiście do kupienia :) Posiadacie może taki gadżet i gdzie kupiliście? Pozdrawiam
Re: Wszystko na temat ER
czy wydech akcesoryjny mocno obniży moment w niskich i średnich obrotach?
Jest ktoś z podkarpacia, kto umożliwił by posłuchanie jak brzmi jakiś fajny wydech akcesoryjny na żywo? albo wydech przerobiony przez Edzia?
Jest ktoś z podkarpacia, kto umożliwił by posłuchanie jak brzmi jakiś fajny wydech akcesoryjny na żywo? albo wydech przerobiony przez Edzia?
- Posty: 39
- Dołączył(a): 23 listopada 2014, o 13:13
Re: Wszystko na temat ER
Witam wszystkich. Kawa to moje pierwsze moto i mam dwa pytania.
1) Czy wszystkie kawy po 2009 mialy silnik malowany na czarno? Ja mam ala srebrny.
2) Z baku do okoloic plugu dochodza dwa wezyki ktore nie sa nigdzie podlaczone....obydwa to odpowietrzenia?
Z gory dziekuje za pomoc.
1) Czy wszystkie kawy po 2009 mialy silnik malowany na czarno? Ja mam ala srebrny.
2) Z baku do okoloic plugu dochodza dwa wezyki ktore nie sa nigdzie podlaczone....obydwa to odpowietrzenia?
Z gory dziekuje za pomoc.
- Posty: 1
- Dołączył(a): 10 sierpnia 2018, o 01:08
Re: Wszystko na temat ER
2) Z baku do okoloic plugu dochodza dwa wezyki ktore nie sa nigdzie podlaczone....obydwa to odpowietrzenia?
Dokładnie tak
Dokładnie tak
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości