stan opony
Moderator: michu
Posty: 4
|Strona 1 z 1
stan opony
własnie jak 'głeboki' powinien być bieżnik? kiedy moga za to stracic dowód?
- Posty: 330
- Dołączył(a): 23 sierpnia 2007, o 18:06
- Lokalizacja: Brenno/Pozna
Kiedyś szukałem odnośnie samochodów i znalazłem takie coś "Minimalna głębokość bieżnika wynosząca 1,6 mm kwalifikuje oponę do wymiany. Również mechaniczne nacięcia, pęknięcia i wybrzuszenia powodują, że opona przestała być bezpieczna.""Miedzynarodowe przepisy, a w szczególności normy ECE-30 podają, że wskaźnik TWIo wysokości 1,6 mm, odnosi się do głównych rowków bieżnika i musi być rozłośony w kilku punktach obwodu opony. " myśle ze do motocykli tez sie to odnosi
- Posty: 26
- Dołączył(a): 7 lipca 2008, o 09:12
- Lokalizacja: Krynica-Zdr
Nie zakładam nowego tematu żeby się nie robił śmietnik. A pytanko mam odnośnie stanu opony do osób znających się na rzeczy. A więc w środku opony są w dwóch miejscach takie ślady.
http://img863.imageshack.us/i/dsc00253c.jpg/
http://img4.imageshack.us/i/dsc00252ow.jpg/
http://img232.imageshack.us/i/dsc00251wu.jpg/
http://img832.imageshack.us/i/dsc00250tk.jpg/
http://img815.imageshack.us/i/dsc00249p.jpg/
http://img231.imageshack.us/i/dsc00248kh.jpg/
Najpierw myślałem że to ślad po kołkowaniu, lecz przy bliższym przyglądnięciu się wygląda to tak jakby odbity ślad np podczas wytwarzania opony czy jak. Stwierdzam to po tym że ślady zamiast być wybrzuszone są wgłębione w oponę. No i w związku z tym mam pytanie czy oryginalnie może coś takiego występować w oponie czy było coś przy tym kombinowane. Dodam że opona to d208.
http://img863.imageshack.us/i/dsc00253c.jpg/
http://img4.imageshack.us/i/dsc00252ow.jpg/
http://img232.imageshack.us/i/dsc00251wu.jpg/
http://img832.imageshack.us/i/dsc00250tk.jpg/
http://img815.imageshack.us/i/dsc00249p.jpg/
http://img231.imageshack.us/i/dsc00248kh.jpg/
Najpierw myślałem że to ślad po kołkowaniu, lecz przy bliższym przyglądnięciu się wygląda to tak jakby odbity ślad np podczas wytwarzania opony czy jak. Stwierdzam to po tym że ślady zamiast być wybrzuszone są wgłębione w oponę. No i w związku z tym mam pytanie czy oryginalnie może coś takiego występować w oponie czy było coś przy tym kombinowane. Dodam że opona to d208.
- Posty: 612
- Dołączył(a): 23 marca 2008, o 09:09
- Lokalizacja: Katmandu
Posty: 4
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość